Ljuti na Vodovod zbog visokih računa

Stanari zgrade u Rumenačkoj 35 najavljuju tužbu protiv Vodovoda, jer u ovom preduzeću ne odustaju od namere da im naplate 280 kubika vode čiju su potrošnju utvrdili nakon zamene vodomera u oktobru prošle godine, a za period od skoro četiri godine tokom kojih je voda naplaćivana na osnovu procenjene, a ne stvarne potrošnje.
Stanari zgrade u Rumenačkoj 35 najavljuju tužbu protiv Vodovoda, jer u ovom preduzeću ne odustaju od namere da im naplate 280 kubika vode čiju su potrošnju utvrdili nakon zamene vodomera u oktobru prošle godine, a za period od skoro četiri godine tokom kojih je voda naplaćivana na osnovu procenjene, a ne stvarne potrošnje.

Jedna od stanarki kaže za Radio 021 da tokom godina kada se potrošnja nije mogla očitati zbog oksidiranosti stakla, ona možda i jeste bila veća, ali da se to potraživanje ne može naplatiti zbog zastarelosti duga. "A druga stvar je što nije naša greška što oni nisu održavali vodomer ispravnim. To je njihova obaveza, a oni to nisu radili. Četiri godine nisu očitavali i onda su nam na jednom računu sve to obračunali, tako da su naši oktobarski računi za vodu bili gotovo 2.000 dinara po članu domaćinstva", kaže naša sagovornica.

Ona izražava sumnju da je u Rumenačkoj 35 potrošeno više vode nego što je naplaćeno, jer su stanari godinama akontativno plaćali pet kubika po članu domaćinstva, da bi po zameni vodomera bilo utvrđeno da troše dva kubika manje. "Potrošnja zimi je manja nego leti, ali to teško da može biti dva kubika po članu domaćinstva. Nema pranja automobila, nema zalivanja bašti, eventualno možemo koristiti više vode za tuširanje. Ali u redu, neka bude tih pet kubika, neka bude to što smo plaćali akontaciju, ali nećemo da platimo više od toga", tvrdi naša sagovornica.

U Vodovodu kažu da je zamena vodomera u Rumenačkoj 35 potrajala zbog ograničenih kapaciteta tog preduzeća, ali i iz razloga jer se stanari nisu žalili na potrošnju. Kada su to u oktobru prošle godine učinili, vodomer je ubrzo zamenjen i ustanovljeno je da je potrošeno 280 kubika vode više nego što je plaćeno. Nakon žalbe stanara, Vodovod im je dug od 1.357 dinara po članu domaćinstva umanjio za 926 dinara, tako što u obračunu nije primenjena blok tarifa za velike potrošače.

U ovom preduzeću dodaju da, ako je stanarima puno da plate taj dug, moraju pronaći pravni osnov kako ne bi platili ono što su potrošili. Zbog toga su se stanari obratili Udruženju za zaštitu potrošača i gradskom ombudsmanu, a kada od njih dobiju odgovor, razmotriće da li će pravdu potražiti na sudu. (D.S.)

  • kole

    09.03.2012 20:05
    savet
    po zakonu ako vodomer nije baždaren na vreme ( pre par godina je to bilo na svakih godinu dana) u zavodu za mere , niko ne može da vam naplati bilo kakvu potrošnju. proverite možda grešim ali tako je po zakonu
  • svi su oni

    01.03.2012 21:46
    nevidjeni lopovi
    Hoce li nas neko vise pokrenuti i organizovati da ne placamo informatiku, samo jedan mesec, kao upozorenje, dosta je.......
  • Ево решење

    29.02.2012 11:26
    Кад се водовод приватизује ићи ће кока кола уместо воде па нам неће бити жао да платимо колико год да треба.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna

Ostalo iz kategorije Novi Sad - Vesti