Meštani Ribnjaka: Odsečeni smo od grada
Jedna od slušateljki Radija 021 iz ovog naselja kaže da su meštani užasnuti jer imaju markice Gradskog saobraćajnog, a za prevoz do grada moraju da se snalaze na najrazličitije načine. "Idemo peške ili sa komšijama autom, jer nema svako automobil. Deca koja idu u školu u Kamenicu idu peške, idemo do petlje do Mišeluka ili do Petrovaradina pa hvatamo "devetku". Ne mogu vam ispričati koliko smo izrevoltirani, oštećeni, bukvalno smo van pameti", kaže naša slušateljka.
Ona smatra da tvrdnje da ukinuta linija nije rentabilna ne stoje, jer su autobusi i na drugim linijama ponekad prazni. Besmislenim ocenjuje potez gradskog prevoznika, koji je poslao radnika kako bi popisao broj putnika.
"Nema putnika na stanicama kad više nema autobusa. Pitam ga da li popisuje vrane, svrake, šta već. On čovek nije kriv, jer je poslat da popisuje putnike. Tražimo još jednu liniju da ide preko Ribnjaka. Svi autobusi idu preko Mosta slobode. Ne mogu da verujem da gledamo Novi Sad, a da ne možemo da stignemo do grada. Jedino nogama, biciklom, motorom, nemam auto. Jednostavno, odsečeni smo od Novog Sada", kaže naša slušateljka.
U Mesnoj zajednici Petrovaradin kažu da ih niko nije obavestio da će biti ukinuta linija 70, niti ih je iko konsultovao s tim u vezi. Portparolka GSP-a, Snežana Jaković, kaže kako je odluka o ukidanju linije doneta nakon sistematskog i kontrolnog brojanja putnika. Ona dodaje da će nakon urađene analize, u slučaju potrebe biti pojačan broj polazaka, uključujući i na liniji koja ide kroz ovo naselje. (D.S.)
Komentari 16
SaMa
Vladan
Slobelix
Ovde dosta citata provocira. Pre svega, Ribnjak je sa gradom povezan sa 14 polazaka, a tih pomenutih 11 je iz smera grada, bez polaska linije 71 kroz Čardak.
Linija 69 odlično povezuje Ribnjak sa širim centrom grada, kao i samim centrom Sremske Kamenice.
Brojanje je sve pokazalo, niko nije ukinuo liniju 70 da "baca hejt" na Ribnjak,već zato što je, jednostavno, linija postala NEISPLATIVA.
Srčane bolesnike i bolesnike drugih bolesti žalim, ali povezanost Novog Sada sa samim institutom je dobra, 20 autobusa dnevno. Pritom malo i pomislite na vozače JGSP, koji se pate na samom brdu, kad moraju da autobus okreću u obliku slova T. Kad dođu gore dva autobusa, nastaju poteškoće.
Ono što se može eventualno desiti jeste da JGSP poveća broj polazaka na liniji 69, ali vožnja linijom 70 je apsurdna.
Setite se samo koliko vremena treba autobusu na liniji 70 do Instituta, a koliko liniji 68/71/72. Razlika je 15 minuta, a možda i više. 15 minuta je značajno za nekog "srčanog bolesnika" naročito na 40+ stepeni.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar