Pregledi kod interniste zakazuju se direktno
Pošto se dešavalo da u periodu od svega sat vremena Kol centru bude upućeno skoro 100.000 poziva, u Domu zdravlja morali su da pribegnu novim metodama, kako bi rasteretili telefonske linije.
"Telefonska mreža jednostavno ne može da izdrži toliki broj poziva, pa se preko Telekoma direktno uključuje poruka da je Kol centar promenio broj telefona, zbog čega su građani zvali informacije da saznaju novi broj za zakazivanje, a taj poziv je bio naplaćivan, pa su s razlogom bili nezadovoljni", rekao je Stojanov.
On je napomenuo da je pre početka rada Kol centra 2009. godine, način zakazivanja pregleda bio nedopustiv, jer su stvarane ogromne gužve ispred ordincija. Prema njegovim rečima, sada se dešava upravo suprotno – stvara se velika gužva na telefonskim linijama, zato što građani uglavnom zakazuju preglede u prepodnevnim časovima.
Komentari 10
novikorisnik
Ljiljana
E pa gospodo, ako vam ne valja
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar