"Sedmica" udarila u stanicu

U saobraćajnoj nezgodi koja se dogodila jutros na Bulevaru oslobođenja kod Merkatora, kada je autobus GSP-a udario u stajalište, nije bilo povređenih, saznaje 021.
U saobraćajnoj nezgodi koja se dogodila jutros na Bulevaru oslobođenja kod Merkatora, kada je autobus GSP-a udario u stajalište, nije bilo povređenih, saznaje 021.

Kako za naš radio kaže portparolka ovog preduzeća Snežana Jaković, do nezgode je došlo zbog velikog broja vozila koja su bila nepropisno parkirana na stajalištu autobusa.

"Zglobni autobus na liniji broj 7 je, u pokušaju da zaobiđe parkirana taksi vozila kod Merkatora, zadnjim delom udario u stajalište. Ovo je još jedan primer problema koje naši vozači imaju sa nekim vozačima taksija i privatnih automobila koji autobuske stanice koriste kao svoje stajalište ili parking mesto", izjavila je Jaković.

  • Djiki Marrone

    30.12.2012 13:53
    zaboravih da dodam
    U članu 7 zakona o bezbednosti saobraćaja u tački 67 se kaže: учесник у саобраћају је лице које на било који начин учествује у саобраћају. To znači da su lica u zaustavljenim vozilima koja se nalaze na kolovozu takođe učesnici u saobraćaju i da svojim činjenjem ili nečinjenjem mogu prouzrokovati saobraćajnu nezgodu. Postoje brojni primeri gde su okrivljeni vozači koji su nepropisno zaustavili ili parkirali svoja vozila i time prouzrokovali saobraćajne nezgode.
  • Djiki Marrone

    30.12.2012 13:08
    ponešto o merama i procedurama
    Bočni otklon zadnjeg dela vozila zavisi od tehničkih rešenja konstruktora i proizvođača primenjenih u proizvodnji vozila. U direktnoj vezi je sa udaljenošću zadnje osovine od zadnjeg dela vozila kao i izbora rešenja spoja ( zgloba ) prednjeg i zadnjeg dela vozila. Koliko je meni poznato pojedina vozila imaju otklon 1 metar što je vidno obeleženo na njima, tj. na zadnjem delu vozila krupnom žutom strelicom i natpisom.
    Što se tiče postavljene nadstrešnice trebalo bi zaviriti u tehničke detalje projekta i tehničkog prijema nakon postavljanja.
    Bez namere da sudim o nečemu bez svih relevantnih činjenica, bitna je razlika dali su na propisanih 1 metar postavljeni stubovi ili je u pitanju najisturenija tačka objekta što je u ovom slučaju nosač krova. Tih 20-ak santimetara razlike čini se presudno u ovom slučaju.
    Što se odgovornosti vozača tiče ona će biti utvrđena na sudu. Možda bi istom bilo pametnije da ugasi vozilo na stajalištu i pozove policiju jer mu je onemogućeno uključenje u saobraćaj po zakonu o bezbednosti ( da podsetim da je takođe ispred i iza stajališta u dužini od 15 metara zabranjeno zaustavljanje i parkiranje ), ili da sačeka da se postojeća situacija sa nagomilanim vozilima raščisti sama od sebe. Cenim da bi u oba slučaja čekao više od 30 minuta, što nas ponovo vraća na početak priče to jest na uzroke a ne na posledice. U tom slučaju cela problematika bi se svalila na leđa putnika tj. građana jer bi od nekoliko hiljada polazaka dnevno u gradskom prevozu bilo obavljeno nekih 50%. Kako bi to izgledalo možemo samo da zamislimo. U tom slučaju ni javni prevoznik nebi snosio posledice zbog neobavljenih polazaka jer su problemi uzrokovani od trećih lica a postupci osoblja su u skladu sa zakonom.
  • 30.12.2012 10:20
    neko iz mase
    autobusko stajaliste, odnosno stubovi koji nose krov udaljeni su od ivicnjaka blizu 1 metar, visina ivicnjaka na tom delu je 25 cm, zanosenje zadnjeg dela autobusa pri maksimalnom odklonu je o,5 m...... e ko ovde kog zajebava.... matematika je ocigledna. Nisu krivi ljudi koji su parkirali se tu za nezgodu nego je kriv vozac autobusa a gospoja PR GRAS-a zeleci da umanji privatne tuzbe gradjana koje ce uslediti prebacuje krivicu na vozila koja STOJE u odnosu na bus koji krece sa mesta..... e trt malo.
    Naravno ovi sto cekaju mufte parking u Merkatoru krivi su po drugoj osnovi ali za ovo je kriv iskljucivo vozac autobusa.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna

Ostalo iz kategorije Novi Sad - Vesti