Radove na Železničkoj stanici nadzirala francuska firma: "Nemamo komentar u ovom trenutku"
14.11.2024.•
0
Stručni nadzor na delu projekta koji se odnosio na rekonstrukciju zgrade Železničke stanice u Novom Sadu, prema dokumentaciji do koje je došao Insajder, radila je francuska firma Ežis.
Komentari 36
Djiki Marrone
Djiki Marrone
Što se tiče postavljene nadstrešnice trebalo bi zaviriti u tehničke detalje projekta i tehničkog prijema nakon postavljanja.
Bez namere da sudim o nečemu bez svih relevantnih činjenica, bitna je razlika dali su na propisanih 1 metar postavljeni stubovi ili je u pitanju najisturenija tačka objekta što je u ovom slučaju nosač krova. Tih 20-ak santimetara razlike čini se presudno u ovom slučaju.
Što se odgovornosti vozača tiče ona će biti utvrđena na sudu. Možda bi istom bilo pametnije da ugasi vozilo na stajalištu i pozove policiju jer mu je onemogućeno uključenje u saobraćaj po zakonu o bezbednosti ( da podsetim da je takođe ispred i iza stajališta u dužini od 15 metara zabranjeno zaustavljanje i parkiranje ), ili da sačeka da se postojeća situacija sa nagomilanim vozilima raščisti sama od sebe. Cenim da bi u oba slučaja čekao više od 30 minuta, što nas ponovo vraća na početak priče to jest na uzroke a ne na posledice. U tom slučaju cela problematika bi se svalila na leđa putnika tj. građana jer bi od nekoliko hiljada polazaka dnevno u gradskom prevozu bilo obavljeno nekih 50%. Kako bi to izgledalo možemo samo da zamislimo. U tom slučaju ni javni prevoznik nebi snosio posledice zbog neobavljenih polazaka jer su problemi uzrokovani od trećih lica a postupci osoblja su u skladu sa zakonom.
Naravno ovi sto cekaju mufte parking u Merkatoru krivi su po drugoj osnovi ali za ovo je kriv iskljucivo vozac autobusa.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar