Službenica demantuje da je zaključala klijente u pošti na Spensu

Službenica Pošte Srbije Milica Nikolić tvrdi da nije u četvrtak uveče u pošti na Spensu zaključala u šalter sali nekoliko građana koji nisu hteli da napuste uplatno mesto dok ne plate račune.  

 

Službenica Pošte Srbije Milica Nikolić tvrdi da nije u četvrtak uveče u pošti na Spensu zaključala u šalter sali nekoliko građana koji nisu hteli da napuste uplatno mesto dok ne plate račune.

Nikolićeva kaže da je postupila po pravilima službe jer se nakon isteka radnog vremena u šalter sali našlo oko 40 građana, pa su ih ona i njene kolege zamolili da napuste poštu.

"Svi građani su izašli, a njih šestoro je odbilo. Oni su ostali u sali i divljali na nas, a jedan od njih mi je i pretio. Zbog bezbednosti sam stavila ključ u bravu, ali nije tačno da smo ih držali zaključane, jer su mogli da napuste salu kad su hteli", kaže službenica pošte i dodaje da su zbog bezbednosti pozvali policiju. Prema njenim rečima, po dolasku policije svi građani su već bili napustili poštu i patrola ih je zatekla ispred.

Na pitanje zbog čega je u poštu pušteno tako mnogo građana, ako su službenici znali da neće stići da ih usluže do kraja radnog vremena, Nikolićeva je rekla da oni nemaju službu obezbeđenja i da to nema ko da radi.

"Obično produžimo radno vreme ako je u sali nekoliko građana, ali u četvrtak to nismo mogli, jer je bilo njih 40. U protivnom posao ne bismo završili do 21 sat, a prenos svih podataka kompaniji Simens moramo da izvršimo do 20.30", rekla je ona.

Nikolićeva tvrdi da joj je zbog svega u četvrtak uveče pozlilo i da je u petak opet morala da se obrati lekaru jer je srčani bolesnik.

Građani najavljuju da će tužiti Poštu Srbije

Jedan od građana koji je bio u pošti Srđa Bojkić ispričao je ranije Radiju 021 da je službenica zaključala nekoliko građana koji su stajali u redu, jer oni nisu hteli da napuste uplatno mesto dok ne plate račune.

Prema njegovim rečima, ona je deset minuta pre kraja radnog vremena rekla prisutnima da se pošta zatvara i da mogu da idu kućama. Većina ljudi ju je poslušala, ali je njih šestoro ostalo u pošti kako bi je nagovorili da im dozvoli da plate račune.

"Ona je ušla u salu i rekla da nećemo svi stići na red u toku radnog vremena. Mi smo joj skrenuli pažnju na to da je radno vreme do 19 časova i da svi klijenti koji se tu zateknu u tom trenutku moraju biti usluženi, na šta je ona rekla da nema šanse. Nekoliko minuta pre zatvaranja ona je naredila službenicama da ugase kompjutere", objašnjava Bojkić.

Nakon toga, prema rečima našeg sagovornika, ona je pozvala policiju i zaključala vrata, nakon čega se jedna prisutna devojka rasplakala i ona je puštena napolje.

"Dok smo bili zaključani, nekoliko puta smo tražili da nas pusti, ali je ona rekla da ćemo sad da čekamo policiju. Tek četvrti put kada smo insistirali da nas pusti, ona je to učinila, a mi smo ispred prostorija sačekali policiju", kaže Bojkić i dodaje da u pošti u tom trenutku nije bilo radnika obezbeđenja.

On je najavio da će zajedno sa ostalima koji su bili zaključani tužiti Poštu Srbije zato što im je uskraćeno pravo na slobodno kretanje.

Kako nam je potvrđeno u Pošti, procedura kod završetka radnog vremena je da svi oni koji se u tom trenutku nađu u prostorijama pošte moraju biti usluženi, ali da ulaz novim klijentima nije dozvoljen.

  • тттррррт

    22.01.2013 09:45
    @Zorana - srpska posla
    Све је то лепо Зорана али је симптоматично да кад је нешто лоше тад се извлачи закључак - српска посла. Зашто не војвођанска посла, на пример?
  • Pop

    21.01.2013 11:32
    Kao prvo, moje iskustvo sa velikom većinom šalterskih radnika je više nego dobro.
    Da sam video i manje dobrih primera, jesam.

    Ali činjenica je da ima svakakvih šalterskih radnika isto kao i ljudi koji stoje s druge strane šaltera.

    Uopštavanje je jako loša pojava.
    Uhvatio sam sebe nekoliko puta da stojim u redu i pi*dim zato što radnica nekoga "obrađuje" 10-ak minuta ili duže. A ustvari nije ona kriva što je neko doneo gomilu računa.

    Hoću da kažem ti ljudi nisu ni bolji ni gori od nas.
    E sad mi volimo da opljunemo, pa to ti je. Neka vrsta psihoterapije.

    U ovom konkretnom slučaju nemam pojma šta se tačno desilo, pa neću ni da sudim.
  • Zorana

    20.01.2013 11:58
    srpska posla
    Citam ove komentare i vidim da svi polazimo od pogresnih pretpostavki.

    1. Klijenti su dosli u postu da plate racune zadnji dan pred kraj radnog vremena samo da bi iznervirali sluzbenice.

    2. Sluzbenici su nadrkanci koji zive samo da bi klijentima zagorcavali zivot.

    I po pravilu trazimo krivca po repovima problema. Ove situacije moraju da imaju jasno definisana pravila ponasanja od strane institucije. Ili ih poste nemaju, ili ih radnici ne znaju ili ne sprovode, ili nemaju ljudstva da ih sprovode.

    Kako god niko nema pravo da ulazi u privatnost klijenta i bavi se stvarima tipa "zasto nisi dosao juce da platis racune" ili "cekas posljednjih pet minuta". Isto tako niko nema ni pravo da generalizuje "salteruse". Samo treba da se utvrde jasna jpravila ponasanja.

    Ali zasto imam osjecaj da je lakse da se narod filtrira svadjom nego da se civilizujemo.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna

Ostalo iz kategorije Novi Sad - Vesti