Gradnja tunela kroz Frušku goru moguća u junu

Izgradnja novog autoputa od Novog Sada do Rume i tunela kroz Frušku goru mogla bi da počne u junu ako se na vreme krene s projektovanjem, izjavio je direktor Zavoda za urbanizam Vojvodine Vladimir Zelenović.

Izgradnja novog autoputa od Novog Sada do Rume i tunela kroz Frušku goru mogla bi da počne u junu ako se na vreme krene s projektovanjem, izjavio je direktor Zavoda za urbanizam Vojvodine Vladimir Zelenović.

Za izradu idejnog projekta su dovoljna četiri meseca, ali problem je u tome što još nije raspisan ni tender za projektanta i što posao nije nikome dodeljen, rekao je on za Dnevnik.

Podsećajući da je izmenama republičkog budžeta za ovu godinu Vojvodini namenjeno 12 milijardi dinara za realizaciju tog projekta, Zelenović je dodao da "treba prionuti na posao čim se pare obezbede".

Pokrajina i Republika moraju da definišu ko će biti korisnik kineskog kredita iz kojeg će se finansirati radovi na izgradnji ovog autoputa da bi se znalo u čijoj je nadležnosti raspisivanje tendera za projektovanje i za izgradnju, objasnio je Zelenović.

  • Vik

    26.01.2013 12:41
    Treba završiti prvo projekat
    Hteo bih da dopunim neke naslove koji požuruju realizaciju izgradnje tunela. Jedan komentator je očito gradjevinac ali bi hteo njega i ostale da dopunim.
    Sigurno je da će tunel doneti dobrobit razrešenju saobraćaja ali da dodam još neke stvari koje se moraju razrešiti pre verifikacije projekta.
    Fruška gora geološki veoma je složen sistem, nastao od vulkanskih i kasnije metamorfnih naslaga. Da bi projekat to sve obuhvatio moraju se uraditi DETALJNI hidrogeološka ispitivanja. U protivnom sa idejnim projektom to je preuranjeno.
    Imamo slučaj u neposrednoj blizini to je most Slobode, zbog nerešenog odvodnjavanja zaledja tunela, stun broj 22 je dosad kliznuo ka Novom Sadu nepuni metar. Nažalost to klizanje se ne može nikako zaustaviti.
    Druga isto važna stvar je bezbednost tunela od požara. Svaka paljevina u tunelu (nedaj Bože) pune cisterne zapaljive tečnosti, može da kompromituje čitav posao oko tunela.
    Zadnja stvar je ekologija. sada se izduvni gasovi ispuštaju duž putanje vozila, projektom će to biti na nekoliko mesta sa koncentrisanim ogromnim zagadjenjem. I to se da rešiti filtracijom ili izbacivanjem na "dimnjak".
    Ima tu još šta da se doda.
    Da završim treba Glavni projekat sa svim saglasnostima pa tek onda kramp u ruke!
  • Neca

    25.01.2013 22:21
    ...
    Sve je moguće :)
  • Steva

    25.01.2013 22:00
    biće
    Eto posla, i novog "istoriskog" uspeha,našeg Mrke Velikog!Koliko je samo kilometara autoputa završio /znaju samo građani Srbije/!Ako se nešto iskomplikuje,tu je Velja,ništa manje "istorijski graditelj"!Ala će mo se voziti!

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna

Ostalo iz kategorije Novi Sad - Vesti