Strukovno udruženje taksista Novog Sada "Sitans" dostavilo je gradonačelniku Milošu Vučeviću i Gradskom veću za saobraćaj opomenu pred tužbu zbog toga što grad nije u celosti doneo program organizacije taksi prevoza, a bio je obavezan to da učini do kraja januara.
Zbog toga taksisti gube zaradu, jer voze po uslovima drugačijim od onih zagarantovanih zakonom. Prema proceni taksista, svako od njih za tri godine pretrpeo je štetu od najmanje 600.000 dinara.
Program koji taksisti zahtevaju da Grad donese, predstavlja integralnu celinu sa utvrđivanjem ekonomski najniže cene po kojoj taksisti moraju da voze. Samo određivanje najniže cene nije dovoljno ukoliko nije određen optimalan broj taksija, broj taksi stajališta sa taksi mestima i slično.
Minimalne cene taksi prevoza su podignute 1. decembra prošle godine i iznose 70 dinara sa start i 52 dinara po kilometru. Time je prekinuta jednogodišnja agonija taksista koji više nisu mogli da pokriju osnovne troškove, najviše zbog poskupljenja goriva.
Komentari 20
Nesha taxista
Ima u odnosu na autobuse još nelogičnosti. Recimo ako je moje lekarsko uverenje staro 2 godine dovoljno je dobro da mogu da vozim autobus, ali taksi ne, jer je opština nama propisala da moramo taj dokument vaditi svake godine. Ili recimo propis po kom mi moramo imati vozila euro 3, što će reći do 13 godina starosti, dok za GRAS nema ograničenja pa još uvek cirkulišu autobusi s garažnim brojem koji počinje cifrom 5, a koji su nabavljeni početkom osamdesetih, kao i vozila čiji garažni broj počinje cifrom 6, a koja su nabavljena početkom devedesetih. Znači blaži su standardi za vozila i vozače koji prevoze 100 ili u slučaju zglobnog autobusa 200 ljudi nego za vozila i vozača koji prevozi najviše 4! Recite mi molim vas da li neko ovo smatra logičnim?
S.
1. Ukine se propisana minimalna cena voznje.
2. Propisati i strogo kontrolisati minimum kvaliteta i sigurnosti vozila (pre svega sigurnosti).
3. Strogo kontorlisati nelegalne taksije.
4. Kaznjavanje nepropisnog parkiranja i drugih prekrsaja.
5. Kontrolisanje kartelizacije (sto vazi i za sva druga trzista).
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar