Drobnjak najavio krivičnu prijavu protiv Okanovića

Direktor JP "Putevi Srbije" Zoran Drobnjak je kazao da ne želi više da daje komentare dok nadležni organi ne završe istragu.
Direktor JP "Putevi Srbije" Zoran Drobnjak je kazao da ne želi više da daje komentare dok nadležni organi ne završe istragu, jer svako dalje davanje informacija utiče na tok istrage, što zakonski nije dozvoljeno.

"Obzirom da je jedna novinarska neformalna priča uzrokovala uzbunjivanje javnosti osećam, kao čovek pre svega, potrebu da se izvinim žrtvama i da potvrdim da nikada nisam imao nameru nikoga da uvredim, a posebno porodicu poginule devojke i porodice povređenih", rekao je Drobnjak.

"Raspolažemo dokazima da Srpski komitet za bezbednost saobraćaja svesno obmanjuje javnost u cilju manipulisanja", istakao je on.

On je rekao da Srpski komitet za bezbednost saobraćaja nije zvaničan državni organ već grupa građana, koja je više puta podnela krivične prijave protiv Puteva Srbije, koje je sud odbacio.

"Po završetku ove istrage Javno preduzeće Putevi Srbije podneće krivičnu prijavu protiv direktora Srpskog komiteta za bezbednost saobraćaja, gospodina Damira Okanovića", naveo je Drobnjak.

Bugarski: Za takve komentare u najmanju ruku ostavka

Vojvođanski sekretar za lokalnu samoupravu Branislav Bugarski izjavio je danas da bi direktor JP Putevi Srbije Zoran Drobnjak trebalo da podnese ostavku zbog neprimerenih izjava o saobraćajnim nesrećama na auto-putu Novi Sad-Beograd.

"U potpunosti podržavam zahtev Komiteta za bezbednost saobraćaja da Vlada Srbije smeni Drobnjaka, jer takva vrsta komentarisanja u medijima u najmanju ruku traži podnošenje ostavke, ako ne i utvđivanje krivične odgovornosti", ocenio je Bugarski.

Traži se ostavka Drobnjaka

Komitet za bezbednost saobraćaja zatražio je danas od Vlade Srbije da bez odlaganja smeni direktora JP "Putevi Srbije" Zorana Drobnjaka zbog sramne izjave, ali i zbog brojnih propusta u obezbeđivanju sigurnih puteva.

Komitet je reagovao povodom Drobnjakove izjave o tragičnim saobraćajnim nesrećama koje su se dogodile 22. i 23. februara na pristupnoj saobraćajnici autoputa Novi Sad - Beograd, u kojima je jedna osoba poginula a tri povređene, "da bi stubove video i ćorav vozač". U Komietetu smatraju da je ovakva izjava potpuno neprimerena i nedopustiva.

"Zatražili smo od Vlade Srbije da izvrši hitnu smenu gospodina Drobnjaka jer takva izjava pokazuje da je njegov pristup rešavanju tog ozbiljnog problema, zbog kojeg ljudi ginu, vrlo neozbiljan, nestručan i nerpofesionalan. Jedan takav čovek nema šta da traži na čelu preduzeća koje je odgovorno za bezbednost puteva u Srbiji", rekao je Okanović za Radio 021.

"Stubove bi video i ćorav"

Direktor JP "Putevi Srbije" Zoran Drobnjak, rekao je za Blic da su betonski stubovi u koje su se zakucala dva automobila, "bili uočljivi i pre naknadnog obeležavanja i da ih samo ćorav vozač ne bi video, osim ako ne vozi 200 na sat". "Neka nadležno tužilaštvo i sud rade svoj posao i utvrde šta se tamo dogodilo. Šta je problem što nismo obeležili drugu stranu puta? Pa obeležićemo. I to još bolje i lepše. Evo, to ćemo na primer uraditi danas", izjavio je Drobnjak.

Na pitanje zašto put nije obeležen pre 15 meseci kada je bilaznica i otvorena Drobnjak je naveo da tu treba da se postavi struja, a da kablove kradu. "Kada je reč o nesrećama, na autoputu postoje putokazi za naplatnu rampu i da se brzina smanji. Ti stubovi su bili lepo ofarbani u crveno-belo. Pa šta ako je bio mrak, video bi ih i ćorav vozač. Ali ne može da ih vidi ako vozi 200 na sat. Da je vozio koliko je ograničenje, 40 ili 60 na sat i udario, ništa im se ne bi dogodilo", kazao je on.

Na nezavršenoj naplatnoj rampi na autoputu kod Novog Sada, kod koje su tokom prošle sedmice dva automobila udarila u betonske stubove, pri čemu je jedna osoba poginula, a troje povređeno, konačno je postavljena svetlosna signalizacija kako bi se povećala bezbednost.

U dužini od oko 100 metara postavljeni su treptači koji sada vozače jasnije upozoravaju na opasnost, pišu Novosti. Postavljanjem treptača, sva vozila koja se kreću iz pravca Novog Sada sada su usmerena u samo jednu od ukupno tri kolovozne trake između stubova buduće naplatne stanice, za koju stručnjaci za bezbednost saobraćaja smatraju da je na pogrešnom mestu.

Podsećamo da su iz Ministarstva saobraćaja poručili da intenzivno rade na promenama zakonskog okvira, koji će utvrditi ko sve može da proverava puteve i vrši analize bezbednosti saobraćajnica.


  • -

    28.02.2013 11:27
    -
    @G
    e bas u ns najvise ablenduju.
    prodji futoskim putem postujuci brzinu
    ili na raskrsnici gde se pravo i skretanje desno nalaze u istoj traci kao sto je na raskrsnici kod sajma

    za neverovati je da vozaci u bg-u
    mnogo tolerantniji od novosadskih... a i da im je vozni park siromasniji.
  • Foni

    28.02.2013 10:28
    Ta dotična spodoba od direktora JP Putevi Srbije je investitor putarskim preduzećima. Ljudi sada vam je jasno ko nam daje naloge za rad i kako nas plaća. Nije u planurada za ovu godinu: zaštitna ograda, farbanje horizontalne signalizacije, rekonstrukcija putnog pravca, krpljenje udarnih rupa ..... A kada se desi nesreća krivi su putari. Nismo bezgrešni ali najveći krivac su JP Putevi Srbije i njihovo rukovodstvao na čelu sa dotičnim (gadno mi je i ime da mu izgovorim). Naplatu izvršenih radova neću ni spominjati (verujte nije plaćen rad u zimskoj službi iz decembra 2012.)
  • 28.02.2013 10:26
    Secate li se emisije SAT od pre neku godinu kada je onaj Alvirovic vozio od Horgosa ka Beogradu i snimao problematicna mesta na autoputu cija se druga strana jos uvek nalazila u izgrdanji? Skrenuo je paznju na jako lose ili skoro nikakvo postojanje signalizacije koja vozace obavestava o radovima na putu, dvosmernom smeru i tako to. Tada je dosta ljudi izginulo na toj deonici zbog veoma lose signalizacije. U jednom trenutku tokom snimanja tog priloga naleteli su na Mrku u Lacosta majici, zaustavili su se i pitali ga zasto je deonica lose a na pojedinim mestima nikako obelezana. Mrka je odmah poceo svoju demagogiju kako ce vec sutra sve biti propisno obelezeno, izdace on jos danas nalog putarskim firmama da se to obelezi i postave znakovi, kako je to eto jako lepo sto je neko ukazao na propuste, . . . Tri dana posle toga isao sam tim putem za Segedin i istog dana se vratio za Novi Sad. Od te Mrkine signalizacije "sutra ce sve biti propisno obelezeno" nije bilo ni traga ni glasa. Nista nije bilo obelezeno, sve je i dalje bilo konfuzno a par dana posle toga zbog ne postojanja signalizacije mislim da je poginula neka zena iz Slovacke ili tako nesto sa dvoje male dece vracajuci se kuci iz Grcke.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna

Ostalo iz kategorije Novi Sad - Vesti