Gradskim autobusima otpadaju točkovi
Prvi incident dogodio se u subotu oko dva sata posle ponoći na putu za Temerin, kada je autobus ostao bez dva točka. Na svu sreću u momentu kada je došlo do incidenta u autobusu nije bilo putnika. Drugi incident dogodio se sinoć oko pola devet u blizini Bazara kada je još jednom vozilu GSP-a otpao točak.
Kako za 021 kaže direktor GSP-a Milan Balać, problem sa točkovima postoji u dve serije autobusa marke Volvo, kojih ima oko 50, a koji su svi nabavljeni posle 2007. godine.
"Problem je fabričke prirode i mi već spremamo dopis za konstruktivno rešenje fabrike, kako bismo pronašli trajnije rešenje za ovaj problem. Mi smo pojačali kontrole i svakodnevno zatežemo točkove, jer je neverovatno da od silnog truckanja, rupa i svega ostalog, uprkos propisnom zatezanju, u vožnji dolazi do otpuštanja navoja i matica koje idu na točak", priča Balać.
Kako on objašnjava, ovaj problem ne postoji kod znatno starijih autobusa istog proizvođača, što je potvrda da je u pitanju fabrički problem. Prema njegovim rečima GSP-u je na prvom mestu bezbednost putnika i zbog toga se na ovim autobusima vrše svakodnevne provere, u koje su uključene i kontrole radnika koji se tim poslom bave.
"Mi smo ozbiljno shvatili ovaj problem i zatražili veštačenje Mašinskog fakulteta kako bismo i njihov izveštaj uputili proizvođaču", priča Balać i dodaje da su se na ovaj potez odlučili kako zbog bezbednosti putnika i ostalih učesnika u saobraćaju, tako i zbog funkcionisanja preduzeća jer ovakva vrsta održavanja oduzima mnogo vremena.
Da gradski autobusi nemaju problem samo sa točkovima svedoče i fotografije koje su naši novinari pre dve nedelje napravili u "osmici", u kojoj je otpala jedna ploča koja pokriva instalacije, a putnici koji su se tu zatekli bili su prinuđeni da je pridržavaju kako ne bi pala na njih. (V. K.)
Komentari 39
Ovako se ponovo sve prebacuje na redovne platise jer na kraju ipak neko mora da plati troskove javnog preduzeca i pokrije troskove poslovanja. Nije samo slucaj sa prevozom ista stvar je sa besplatnim kilovatima struje, racunima informatike i sl.
Konkretno JGSP niti je na budzetu niti trzisno posluje da bi se finansirao od ostvarenog prihoda.
I uvek se iz budžeta grada plaćalo za te "besplatne karte".Ne znam možda je sad drugačije..
Ovo se slažem da postoji veliki broj zaposlenih ali o tome treba da brine postojeće rukovodstvo koje je takođe pretplaćeno na način koji vodi gradsko saobraćajno.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar