Izmenjena trasa "šestice" od danas

Od 1. aprila važi prolećni red vožnje u gradskom i prigradskom saobraćaju u kome je najvažnija izmena trase linije broj 6 Podbara-Centar-Adice, te zglobni autobusi na linijama 2 i 4.
Od 1. aprila važi prolećni red vožnje u gradskom i prigradskom saobraćaju u kome je najvažnija izmena trase linije broj 6 Podbara-Centar-Adice, te zglobni autobusi na linijama 2 i 4.

Autobusi na liniji broj šest iz pravca Adica saobraćaju postojećom trasom do ulice Marka Miljanova, odakle skreću levo u Kosovsku ulicu do bivšeg terminala na Ribljoj pijaci, koji će služiti kao polazno i završno autobusko stajalište.

Trasa linije u pravcu iz Adica:
Smederevska - Sime Šolaje -Branka Ćopića -Ćirila i Metodija - Feješ Klare- Vršačka - Futoški put – Futoška –Jevrejska - Bulevar Mihajla Pupina – Trg neznanog junaka - Kej žrtava racije - Beogradski kej - Marka Miljanova – Kosovska -Riblja pijaca

Trasa linije u pravcu iz Podbare:
Riblja pijaca – Kosovska - Marka Miljanova – Beogradski kej –Bulevar Mihajla Pupina – Jevrejska – Futoška – Futoški put – Vršačka – Ćirila i Metodija – Branka Ćopića – Banjalučka – Smederevska

Na gradskim linijama 2 (Centar-Novo naselje) i 4 (Liman 4-Železnička stanica) umesto solo saobraćaju zglobni autobusi, te su izmenjeni intervali između polazaka.

Prolećni red vožnje neće doneti značajnije izmene u prigradskom saobraćaju. Dosadašnji polasci iz Novog Sada za Rumenku u 16.29 i 16.40 objedinjuju se u polazak u  16.35 časova.

Urađeno je pomeranje (usklađenje) polaska sa Vojinova u 11.10  na 11.00 časova. Dosadašnji polazak sa Bocki u Novi Sad u 08.50 od 1. aprila pomera se na 09.00 časova.

  • Novosađanka

    01.04.2013 11:35
    Umesto da rade na unapređenju i poboljšanju prevoza putnika gospoda iz GRAS-a čine suprotno.Liniju broj 6 skraćuju,Podbara tako ostaje nepokrivena, a liniju broj 16 za Pristanišnu zonu izmeštaju po svom nahođenju bez najave i suprotno od zahteva korisnika njihovih usluga.Neka Radio 021 proveri!
  • Dorotea

    01.04.2013 09:05
    Bezobrazluk
    Ne samo koliko im koštaju autobuske karte za prevoz i na čega autobusi liče, nego im je organizacija katastrofalna. Naime, 6-ca je bila jedina linija koja je stvarno pokrivala Podbaru (11-ca je usputna linija, jer nema dodirnih tačaka sa okretnicom i središtem Podbare), a da ne pričam o tome kako su organizovali stajališta za 11-ce, pogotovo 11A.
    Takođe, Rumenački (i ostali prigradski) autobusi su u to vreme PREPUNI, jer se ljudi vraćaju sa posla (da ne govorim o uslovima u autobusima tokom letnjih temperatura). Stvarno sam razočarana celokupnim stanjem oko organizacije linija u GSP-u!
  • 31.03.2013 17:33
    A Somborski i dalje ništa?

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna

Ostalo iz kategorije Novi Sad - Vesti