Vozovi kasne zbog krađe delova pruge
Prema njegovim rečima, kradljivci odnose sve što može da se proda kao sekundarna sirovina, poput šina, pragova, delova vagona, kao i kablova za napajanje peronske rasvete.
Milanović napominje da zbog krađa vozovi već umeju da zakasne po nekoliko sati, ali posledice mogu biti daleko strašnije.
"Železnice Srbije" zbog toga traže da se ovakve krađe tretiraju kao ugrožavanje javne bezbednosti, i najstrože kažnjavaju.
Direktor Medija centra ovog državnog preduzeća Nenad Stanisavljević kaže da "Železnice" ne dobijaju zvanične izveštaje o tome koliko je lopova uhvaćeno i na koji su način sankcionisani.
S druge strane, on ističe da praksa pokazuje da je uvek reč o istim ljudima koji ne provedu ni dan u zatvoru, jer im sud kazne odmerava ne prema šteti i opasnosti koju izazivaju već na osnovu malih suma koje za ukradeni metal dobijaju na otpadima.
"Kradljivci su već toliko verzirani da znaju koliko ukradenog metala smeju da prodaju na otpadu a da dobiju samo prekršajnu kaznu", kaže Stanisavljević.
Istovremeno, "Železnice" su sve ugroženije milionskim dugovima koje lopovi prave širom Srbije. Bugarska je donedavno imala slične probleme, ali ih je iskorenila strožim kaznama.
Komentari 17
Scotch Bonnet
Menjajte vlast!
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar