Uskoro rešenje za "usko grlo" na Somborskom bulevaru
Naime, predstavnici Grada i kompanije Manual ove nedelje trebali bi da održe zajednički sastanak na kome će biti razmotrena potencijalna rešenja za izmeštanje proizvodnog pogona Manuala sa Somborskog bulevara na neku drugu lokaciju. Podsetimo, prethodna gradska vlast nije uspela da se dogovori sa predstavnicima Manuala o izmeštanju proizvodnje na drugu lokaciju, zbog čega je oko 50 metara Somborskog bulevara suženo u svega dve saobraćajne trake, što predstavlja veliki problem vozačima.
Izvršni direktor ZIG-a Žarko Mićin potvrdio je za Radio 021 da vrlo brzo očekuje sastanak sa gradonačelnikom Milošem Vučevićem, načelnikom Uprave za urbanizam i čelnicima JP Urbanizam na kojem bi se definisalo šta je sve potrebno uraditi za trajno rešenje problema regulacije Somborskog bulevara. "Očekujem uspešan sastanak na kojem ćemo se sigurno dogovoriti sa kompanijom Manual kako da rešimo taj problem na obostrano zadovoljstvo, ali i zadvoljstvo građana Novog Sada", rekao je Mićin.
Vlasnik Manuala Siniša Žarin kaže da je interes ove kompanije da se problem što pre reši, jer je bulevar izuzetno prometan zbog čega su svi učesnici u saobraćaju u potencijalnoj opasnosti. "Devijacija je velika i ljudi su ugroženi jer naš proizvodni pogon zadire u četiri od ukupno šest saobraćajnih traka. Svi naši klijenti nam se na to žale prilikom dolaska i čude se kako to Grad još nije rešio", rekao je Žarin za Radio 021.
Prema njegovim rečima, Manual je do sada slao preko 10 dopisa Gradu kako bi se ovaj problem rešio na obostrano zadovoljstvo, ali je svaki put ostao bez odgovora. Žarin je potvrdio da su razgovori sa predstavnicima aktuelne vlasti obavljeni i da se radi na pronalaženju rešenja koje bi zadovoljilo obe strane, ali pod uslovom da proizvodnja u Manualu ne trpi nijednog dana. "Mi smo potencirali ove razgovore, ali smo i svesni da nije jednostavno doneti rešenje. Ne tražimo ni dinara da se problem reši, niti smo ikada to tražili. Jedino što je za nas važno je da proizvodnja ne trpi nijednog dana. Tražimo čistu razmenu, po svim važećim srednjeevropskim principima", rekao je Žarin.
Žarko Mićin kaže da će Grad prilikom iznalaženja rešenja itekako voditi računa, jer je Manual značajna kompanija sa velikim brojem zaposlenih koji je prerastao u svetski brend.
"Učinićemo sve što je potrebno da iznađemo rešenje koje će biti povoljno i za Manual i za grad, ali i da usput zaposlimo određen broj ljudi i rešimo problem koji građani Novog Sada duže vremena imaju. Mi ćemo preuzeti sve mere kada postignemo dogovor sa Manualom da u što kraćem roku uradimo deregulaciju bulevara i završimo izgradnju te saobraćajnice", najavio je Mićin.
Komentari 41
Petokraka
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar