Skuplji pauk i parkiranje
Vozače u Novom Sadu od danas očekuju više cene parkiranja.
Novi cenovnik "Parking servisa" podrazumeva da će parkiranje od sat vremena u crvenoj zoni, umesto 40, od sada koštati 45, a u plavoj, umesto 30, 35 dinara. Poskupljuje i parkiranje oko Najlon pijace, koje će od sada koštati 79 dinara za ceo dan, te celodnevno parkiranje kod Štranda, za koje će biti potrebno 40 dinara.
Znatno više poskupljuje uklanjanje nepropisno parkiranih vozila, a sve u skladu s republičkom odlukom koja propisuje jedinstvenu cenu za sve gradove u državi, kaže za Radio 021 portparol "Parking servisa", Radovan Jeknić: "Odnošenje vozila težine oko 800 kilograma koštaće 5.000 dinara. Cena raste kako je težina veća, a najskuplje će biti uklanjanje džipova, teških do četiri i po tone, koje će koštati oko 16.000 dinara."
Poskupljenje nije zbog povećanja plata
Za novi cenovnik "Parking servisa" Novosađani s kojima smo razgovarali, međutim, nemaju razumevanja, kako zbog ekonomske krize, tako i zbog neuređenih parkinga. Pravdajući poskupljenje, portparol "Parking servisa" kaže da je tom preduzeću poskupelo sve ono što je poskupelo i građanima.
"Od goriva pa do svih ostalih troškova. Ali, ono što bih istakao jeste da sredstva neće ići na plate, jer su plate zamrznute, kao i u drugim javnim preduzećima. Novac će ići na neka nova parkirališta koja ćemo uređivati. Takođe, uradili smo jedan broj privremenih parkirališta. I to nasipanje tucanika i ravnanje takođe košta. To ništa nije palo s neba", kaže Jeknić.
"Parking servis", međutim, za svoje investicije dobija novac iz gradskog budžeta, ali Jeknić kaže da to nije dovoljno. On ističe da ovo javno preduzeće od prošle godine samo finansira svoje projekte uz neznatnu pomoć grada, te da dobrim delom novac vraća u budžet grada, preko komunalne takse.
Dnevna karta 100 dinara
Poskupljenja, međutim, nisu jedina novina koja očekuju vozače, jer parking servis uvodi dnevne karte za određena parkirališta.
Tako će celodnevno parkiranje po ceni od 100 dinara biti moguće u Ulici Miloša Bajića, od Beogradskog keja do Ulice Žarka Vasiljevića, na Beogradskom keju, od Ulice Miloša Bajića do Dunavske, u Sutjeskoj ulici kod Spensa, na platou uz Fakultet za fizičku kulturu, na platou između Spensa i stadiona "Karađorđe", na Bulevaru oslobođenja, između Bulevara cara Lazara i Ulice Narodnog fronta, na platou kod Železničke stanice, te u Radničkoj ulici između kućnih brojeva 16 i 18.
"Tamo imamo veliki plato koji ima 300 parking mesta. Na njemu je parkirano oko 30 automobila, a paradoksalno je da u Radničkoj ulici imamo veliku saobraćajnu gužvu i parkiranje u zaustavnim trakama", objašnjava Jeknić.
Na ovim parkiralištima plaćaće se posebnim parking kartama, koje će se kupovati na kioscima i na kojima je naznačeno da važe jedan dan, kao i SMS-om, slanjem poruke na broj 8215. Na pomenutim mestima, parking se može platiti i kartom čije je važenje 60 minuta, kao i do sada.
Dodajmo i da parkiranje u javnoj garaži kod Srpskog narodnog pozorišta više neće biti povoljnije u odnosu na druga mesta u centru, jer ova garaža ulazi u režim naplate za plavu zonu. (Dejan Stojičić)
Komentari 10
ArkudakiNS
Kad počne sezona vrućina mi koji tu ŽIVIMO nemamo gde da parkiramo kola! Da li će neko iz MZ Boško Buha reagovati na ovo!
Skinuli smo bazne stanice sa Gerentološkog kod Štranda jer smo bili jedinstveni i složni!
Skinućemo i vas! Kakava otimačina! Gradonačelniče sram vas bilo!
nije to nista!!!!
Miodrag
Taj 'parking' mi nikad nije izgleado kao parking za koji vredi platiti 80din.
Mislio sam, ajde platicemo, OK; onda ce grad od tih sredstava da preuredi tu zelenu povrsinu u parking prostor. Medjutim k
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar