Novi Žeželjev most tek dogodine
Gradnja novog Žeželjevog mosta mogla bi da bude završena 2014. godine, a ne kao što je ranije najavljeno u novembru ove godine, kažu u Železnicama Srbije.
Nakon kašnjenja početka gradnje mosta od osam meseci zbog izmene glavnog projekta, iskrsao je problem sa podizanjem petog - jedinog rečnog stuba, što će produžiti rok završetka radova, piše u listu železnica "Pruga".
Direktor projekta za realizaciju radova na izgradnji mosta, Srećko Ugrica iz Železnica Srbije, kaže da je ustanovljeno da iznad kesona starog mosta, porušenog u NATO bombardovanju 1999. godine, postoje veliki betonski blokovi starog mosta. U toku su istražna bušenja betonskih blokova radi utvrđivanja načina uklanjanja.
Najverovatnija opcija bi mogla da bude miniranje, odnosno usitnjavanje betona da bi radovi na izgradnji novog mosta mogli da se nastave, rekao je Ugrica.
Predviđeno je da novi most, dužine 474 metara i širine oko 31 metar, ima dva železnička koloseka za brzine vozova od 160 kilometara na čas i dve drumske saobraćajnice, kao i dve pešačko-biciklističke staze.
Radovi na čeličnoj konstrukciji, vredni oko 26 miliona evra, finansiraju se iz bespovratnih sredstava EU, a više od 19 miliona evra za izradu glavnog projekta, stubova i montažu čelične konstrukcije i demontažu postojećeg mosta obezbedili su pokrajina Vojvodina i grad Novi Sad.
Komentari 29
karl j.
NSBuild
Ajde prvo onaj kanal Dunav-Morava-Vardar-Egejsko more.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar