Rekonstrukcija pruge Petrovaradin - Beočin
Pruga će biti obnovljena na osnovu javno-privatnog partnerstva pokrajinske vlade i kompanija Lafarž, Alas Rakovac, Transnafta, Karin komerc, Zavoda za izgradnju grada, Opštine Beočin i Železnica Srbije. Pruga se nalazi u blizini pomenutih kompanija i trebala bi da ispuni njihove zahteve za kvalitetnim železničkim prevozom i jeftinijim transportom prilikom snabdevanja tržišta.
Pruga je rangirana kao lokalna, dužine 17,2 kilometra, i povezana je sa koridorom 10. Reč o tipičnoj brdskoj pruzi, koja će pre svega biti osposobljena da podnese velike terete od 22 tone, na čemu su insistirale kompanije partneri. Osim teretnog saobraćaja, pruga bi pružila mogućnosti i za uspostavljanje prigradskog putničkog saobraćaja.
Sada predstoji izrada Generalnog projekta i nekoliko pratećih dokumenata, dok je prethodna studija opravdanosti rekonstrukcije pruge Petrovaradin - Beočin urađena u Saobraćajnom institutu CIP. Na osnovu potpisanog Protokola nastaviće se razgovori sa Železnicama Srbije, kako bi se pronašao najefikasniji način za rekonstrukciju železničke pruge.
Komentari 18
Blg
Bocko
Zasto mislis da je logicno da ako rade prugu da ce raditi i prelaze.Pa odkada je pruga napravljen nisu bili uredjeni prelazi sa signalicacijom i rampama(samo znak saobracajni).Posto pricas napamaet samo da ti kazem da pruga nije postojala pre prvih kuca u Bockama,makar nije bila tu kada je moja kuca izgradjena.
A ako si ikada prosao tom prugom znao bi da nisu Bocke jedine(ocigledno mnogima trn u oku) nego i dobar deo Kamenice.Sto se tice saobracajnih nesreca nadam se da ih nece biti,ali njih je bilo i pre 20 godina ,a ne danas kada se saobracaj skoro uduplao od tada.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar