Rekonstrukcija pruge Petrovaradin - Beočin

U Vladi Vojvodine potpisan je protokol o rekonstrukciji železničke pruge Petrovaradin - Beočin, čija vrednost je procenjena na 6,5 miliona evra.
U Vladi Vojvodine potpisan je protokol o rekonstrukciji železničke pruge Petrovaradin - Beočin, čija vrednost je procenjena na 6,5 miliona evra.

Pruga će biti obnovljena na osnovu javno-privatnog partnerstva pokrajinske vlade i kompanija Lafarž, Alas Rakovac, Transnafta, Karin komerc, Zavoda za izgradnju grada, Opštine Beočin i Železnica Srbije. Pruga se nalazi u blizini pomenutih kompanija i trebala bi da ispuni njihove zahteve za kvalitetnim železničkim prevozom i jeftinijim transportom prilikom snabdevanja tržišta.

Pruga je rangirana kao lokalna, dužine 17,2 kilometra, i povezana je sa koridorom 10. Reč o tipičnoj brdskoj pruzi, koja će pre svega biti osposobljena da podnese velike terete od 22 tone, na čemu su insistirale kompanije partneri. Osim teretnog saobraćaja, pruga bi pružila mogućnosti i za uspostavljanje prigradskog putničkog saobraćaja.

Sada predstoji izrada Generalnog projekta i nekoliko pratećih dokumenata, dok je prethodna studija opravdanosti rekonstrukcije pruge Petrovaradin - Beočin urađena u Saobraćajnom institutu CIP. Na osnovu potpisanog Protokola nastaviće se razgovori sa Železnicama Srbije, kako bi se pronašao najefikasniji način za rekonstrukciju železničke pruge.

  • Blg

    25.07.2013 03:33
    Možda treba da prestanemo sa izgradnjom puteva, pošto treba da prelazimo preko njih a neko može da pogine prilikom prelaska! U celom civilizovanom svetu se transport tereta obavlja vozovima i brodovima, pa ne vidim razlog zašto kod nas ne treba da bude tako.
  • 13.06.2013 08:16
    RIZICNI PRELAZI
    Nije da su ljudi protiv pruge. Mi samo ne zelimo da neko strada bez razloga. Gospodin TOLE slobodno neka krene u Bocke prvim ulazom pa ce mu biti jasno da li je to bezbedno i pregledno. Kao prvo na prilazu je velika uzbrdica i tu se nalazi nesto nalik na bunker i veoma ma losa vidljivost. Meni licno ne smeta, ali ima puno ljudi kojima ce to biti problem. PRVO TREBA NESTO OBEZBEDITI pa nakon toga pustiti u rad.I ja sam za izgradnju nuklearne elektrane u Japanu, jer sam dovoljno daleko. Ali tu gde ce prelaziti moji prijatelji i poznanici e to me se tice. Tu je problem u komunikaciji nadleznih a ne u vozovima i prelazima.
  • Bocko

    13.06.2013 07:13
    @Tole
    Zasto mislis da je logicno da ako rade prugu da ce raditi i prelaze.Pa odkada je pruga napravljen nisu bili uredjeni prelazi sa signalicacijom i rampama(samo znak saobracajni).Posto pricas napamaet samo da ti kazem da pruga nije postojala pre prvih kuca u Bockama,makar nije bila tu kada je moja kuca izgradjena.
    A ako si ikada prosao tom prugom znao bi da nisu Bocke jedine(ocigledno mnogima trn u oku) nego i dobar deo Kamenice.Sto se tice saobracajnih nesreca nadam se da ih nece biti,ali njih je bilo i pre 20 godina ,a ne danas kada se saobracaj skoro uduplao od tada.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna

Ostalo iz kategorije Novi Sad - Vesti