Novosađani ne odustaju od Egipta

Ni posle smene i hapšenja egipatskog predsednika Morsija i sukoba u toku noći, u novosadskim agencijama nema otkazivanja aranžmana za ovu destinaciju.
Ni posle smene egipatskog predsednika Morsija i sukoba u toku noći, u novosadskim agencijama nema otkazivanja aranžmana za ovu destinaciju.

Goran Portić iz "Fantast turista" kaže za 021 da se cena aranžmana ne smanjuju i da nema otkazivanja. "Stranke zasad ne otkazuju, pošto naši nadležni organi još uvek nisu proglasili vanredno stanje, tako da nema nikakvih problema što se tiče odlaska u egipatska letovališta", objašnjava on i dodaje da je jedina promena otkazivanje izleta u Kairo.

Senka Bečei iz "Maestral tursa" kaže da je bilo dosta poziva i raspitivanja o bezbednosti, ali da se ljudi retko odlučuju da otkažu letovanje. "Nije da ih nije bilo, ali im svakako neće biti vraćen novac ako sad otkažu, pošto je Hurgada bezbedna", kaže ona i dodaje da se turisti ne vode u Kairo.

U obe agencije kažu da će Ministarstvo, kada je u pitanju Egipat, imati završnu reč.

Novosađanka Anja Šušak uplatila je letovanje u Egiptu pre dva meseca. Ona smatra da još uvek nema potrebe da odustaje od uplaćenog aranžmana. "Bili smo u agenciji da se raspitamo i rekli su nam da za sada nemaju nikakvih informacija da je putovanje otkazano ili da su putnici koji su već otišli ugroženi", kaže ona.

Asocijacija potrošača Srbije (APOS) danas je saopštila da su turističke agencije u obavezi da vrate novac i uvaže zehtev za raskid ugovora sa građanima koji su uplatili letovanje u Egiptu.

APOS je naveo da u Zakonu o zaštiti potrošača stoji da "ako se dogodi da odustanete od ugovora zbog okolnosti koje niste mogli izbeći ili otkloniti i koje bi da su postojale u vreme zaključenja ugovora predstavljale opravdan razlog da ne zaključite ugovor, onda agencija ima pravo isključivo na naknadu administrativnih troškova".

"Evidentno je da su konkretne okolnosti ne samo nepredviđene, već vanredne i predstavljaju situaciju koja u potpunosti može uticati na ugrožavanje života i zdravlja ljudi. S obzirom na to, bilo bi neodgovorno od strane, ne samo naših agencija, već i države da se ne zauzme i hitno i adekvatno pristupi rešavanju problema", saopštio je APOS.

Ova asocijacija potrošača je ocenila skandaloznim da turističke agencije, uprkos preporuci Ministarstva spoljnih poslova građanima koji su nameravali da putuju u Egipat, za sada nisu otkazale nijedan aranžman za Egipat.

(M.V.)

  • Ljilja

    24.02.2014 17:46
    Hurgada
    Bila sam u Grand Plaza u Hurgadi 4 zvezdice,sve je bilo na vrhunskom nivou,higijena,hrana, usliga.....tako da sam rešila ponovo da idem u isti hotel. Bila sam u Kairo, Luksor,na safari,ronjenje.Ovaj put ću ponoviti samo ronjenje jer one korale i neobične ribe treba opet videti.
  • misli svojom glavom

    08.07.2013 15:25
    nije dobro
    Mi smo odustali danas kad smo čuli od ljudi koji su bili tamo u hurgadi i tamo je napeto u hotelima posluga se skuplja i šta pričaju nije ni važno napetost se oseća a mi smo trebali da idemo na godišnji odmor a avo sve samo to nije mislimo da nije vredno
  • ne

    05.07.2013 11:55
    preporucujem
    Egipat, nista lepo sem morske flore i faune, sve ostalo je vrlo lose.Aranzman od 400 e po osobi je previse za tako losu uslugu!Bila, videla, nikad vise Egipat!Verujte dosta sam putovala, to je jedina zemlja u koju se nikad ne bih vratila.Najgore je od svega sto je tamo higijena toliko losa bukvalno na ivici zaraze!

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna

Ostalo iz kategorije Novi Sad - Vesti