Reorganizacija kol centra Doma zdravlja

Dom zdravlja u Novom Sadu započinje reorganizaciju Call centra, kako bi olakšao zakazivanje pregleda svojim pacijentima, kaže pomoćnik direktora zadužen za zdravstvo dr Oliver Stojanov. Uzrok problema je, prema njegovim rečima, činjenica da ove godine ima duplo manje operatera nego prethodne, a poziva svakim danom ima sve više. „Nekada se desi da Call centar primi i do tri hiljade poziva u minuti. U tom momentu ceo sistem padne, jer nijedna telefonska centrala ne može da izdrži toliko telefonskih poziva u minuti.“, objašnjava Stojanov. Načelnica službe opšte medicine, dr Nevenka Boljanović-Zvekić kaže da je jedan od velikih problema činjenica da se čak 25 odsto pacijenata ne odazove na preglede koje su prethodno zakazali. „Oni ne otkažu svoje preglede ni preko call centra, niti preko timskih sestara, a istovremeno zauzimaju prostor za zakazivanje nekim drugim pacijentima“, kaže ona i apeluje na sve pacijente koji shvate da neće doći na pregled da ga otkažu. Prema saopštenim informacijama iz Doma zdravlja od sada će se pregledi zakazivati po novom rasporedu. Za posetu lekara na odeljenjima za fizikalnu medicinu i rehabilitaciju, pacijenti će i dalje pozivati Call centar. Isto je i na opštoj medicini i medicini rada, s tim da je uvedena i opcija zakazivanja kod lekara. Prvi pregled na odeljenjima dermatovenerologije, otorinolaringologije i oftamologije zakazuje se putem Call centra, dok se svaki sledeći dogovara sa lekarom. Interno odeljenje i psihijatrija od ranije same zakazuju sve preglede, pa će tako i ostati, dok će se na odeljenju radiologije pregledi zakazivati prema spiskovima koje dostave lekari. Kada je u pitanju ginekologija, pacijentkinje će za prvi i kontrolni pregled zvati medicinske sestre, dok će Call centar pozivati sve one koje treba da dođu na preventine preglede. Na pedijatriji se, kao i do sada, pregledi ne zakazuju. U Domu zdravlja naglasili su da se pozivi prema Call centru naplaćuju po redovnim cenama lokalnih poziva, te da oni nemaju nikakvu zaradu od toga.  (M. V. / O. G.) Novosadski Dom zdravlja započinje reorganizaciju kol centra, kako bi olakšao zakazivanje pregleda svojim pacijentima, kaže pomoćnik direktora zadužen za zdravstvo Oliver Stojanov.
Novosadski Dom zdravlja započinje reorganizaciju kol centra, kako bi olakšao zakazivanje pregleda svojim pacijentima, kaže pomoćnik direktora zadužen za zdravstvo Oliver Stojanov. Uzrok problema je, prema njegovim rečima, činjenica da ove godine ima duplo manje operatera nego prethodne, a poziva svakim danom ima sve više. Prošle godine je bilo 64 operatera, a ove godine svega 38. "Nekada se desi da kol centar primi i do tri hiljade poziva u minuti. U tom momentu ceo sistem padne, jer nijedna telefonska centrala ne može da izdrži toliko telefonskih poziva u minuti", objašnjava Stojanov. Načelnica službe opšte medicine Nevenka Boljanović-Zvekić kaže da je jedan od velikih problema činjenica da se čak 25 odsto pacijenata ne odazove na preglede koje su prethodno zakazali. " Oni ne otkažu svoje preglede ni preko kol centra, niti preko timskih sestara, a istovremeno zauzimaju prostor za zakazivanje nekim drugim pacijentima", kaže ona i apeluje na sve pacijente koji shvate da neće doći na pregled, da ga otkažu. Prema informacijama iz Doma zdravlja, od sada će se pregledi zakazivati po novom rasporedu. Za posetu lekara na odeljenjima za fizikalnu medicinu i rehabilitaciju, pacijenti će i dalje pozivati Kol centar. Isto je i na opštoj medicini i medicini rada, s tim da je uvedena i opcija zakazivanja kod lekara. Prvi pregled na odeljenjima dermatovenerologije, otorinolaringologije i oftamologije zakazuje se putem kol centra, dok se svaki sledeći dogovara sa lekarom. Interno odeljenje i psihijatrija od ranije same zakazuju sve preglede, pa će tako i ostati, dok će se na odeljenju radiologije pregledi zakazivati prema spiskovima koje dostave lekari. Kada je u pitanju ginekologija, pacijentkinje će za prvi i kontrolni pregled zvati medicinske sestre, dok će kol centar pozivati sve one koje treba da dođu na preventine preglede. Na pedijatriji se, kao i do sada, pregledi ne zakazuju. U Domu zdravlja naglasili su da se pozivi prema kol centru naplaćuju po redovnim cenama lokalnih poziva, te da oni nemaju nikakvu zaradu od toga. (M. V. / O. G.)
  • Igor Banda

    02.04.2020 01:40
    Dr Boljanović
    Ako dr Boljanović kaže da će rešiti zakazivanje budite da i hoće! Ona je žena od reči i najbolji i najstručniji lekar u Novom Sadu!
  • Ime

    05.07.2013 16:42
    Meni kol centar stalno zakazuje u radno vreme. Moje radno vreme. I ne mogu da promenim termin, nikada. Uzas.
  • 05.07.2013 14:24
    Svaka ambulanta bi trebala za sebe samostalno da ZAKAZUJE preglede svojih pacijenata, da li opsta prAKSA ILI SPECIJALISTICKI PREGLEDI

    tako se to radidi u EU, moje iskustvo to govori
    nema centralnoga zakazivanja

    lekar opste prakse pacijent zakaze sam kod njega
    laboratorija isto,kao i sva snimanja RTG,ultrazvuka itd

    ovo ovde je cista za,,,,.cija pacijenata

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna

Ostalo iz kategorije Novi Sad - Vesti