Ruski voz na pruzi Novi Sad-Subotica
Reč je o uključivanju u saobraćaj poslednje garniture, od ukupno 12 vozova, koje su srpske železnice kupile od ruske kompanije Metrovagonmaš sredstvima iz kredita međunarodne železničke banke Eurofime, u vrednosti 43 miliona švajcarskih franaka.
Tim povodom novi dizel-motorni voz krenuće u promotivnu vožnju iz Novog Sada u 13.30 časova za Futog, gde je predviđeno kraće zadržavanje zbog obilaska stanice i zatim odlazak u Novi Sad.
Dizel motorni voz polaziće sedam puta dnevno i to: iz Sombora za Novi Sad u 4.20 i 10.33, kao i za Suboticu u 18.07. Iz Novog Sada za Sombor voz će saobraćati dva puta dnevno - u 7.14 i 15.32. Nova garnitura polaziće i iz Subotice u 19.25 za Odžake, odakle će u 22 sata kretati za Sombor.
U svim regionima gde su u saobraćaj uvedeni ovi vozovi broj putnika je povećan između 25 i 50 odsto.
Železnice Srbije su u proteklih 16 meseci, otkako je prvi novi ruski voz uključen u saobraćaj, prevezle oko 650.000 putnika i zaradile oko 55 miliona dinara.
Komentari 21
Nasuprot jeftinom vozu autobuski prevoznici koriste ovakvu situaciju pa je autobuska karta Odzaci-Novi Sad, verovali ili ne vise od 900 dinara.
Pored njih postoje i razni tasisti koji voze za 500-700 dinara.
Nista od ovoga ne moze da se poredi sa cenom voza koji je samo 226 dinara, ali dzabe mala cena i klimatizovan voz kad ima samo dva polaska. Treba otici na posao ujutru i vratiti se poslepodne, sto je sa ovakvim redom voznje nemoguce.
Nadam se da ce uvesti jos dva polaska koja su do skoro postojala, i dalje stoje na redu voznje, jedino sto pored njih stoji zvezdica sa naznakom ''obustavljeno do doljnjeg''.
Znaci uvedite jos dva polaska pa makar bile i makose ili oni raspali sinobusi.
Aleksa
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar