Poskupljenje cene prevoza briše minus GSP-a
Balać je rekao Tanjugu da sadašnje projekcije poslovanja Gradskog saobraćajnog preduzeća (GSP) govore da će umesto planiranog minusa od skoro 200 miliona dinara to preduzeće na kraju godine čak imati i, kako je kazao, malu finansijsku dobit od "milion do dva miliona dinara".
On je objasnio da bi dobit preduzeća bila značajnija da je prihvaćen predlog o poskupljenju karata u visini od 20 odsto, koje je bilo najavljeno za 1. april, ovako će, kako je rekao, "dobit biti minimalna uz poskupljenje od deset procenata koje će se primenjivati od 1. avgusta".
Balać kaže da ne postoji nijedan razlog da preduzeće poput Gradskog saobraćajnog ne posluje sa dobitkom i da je ključ u dobroj racionalizaciji i organizaciji posla.
"U periodu od 2006. do 2012. godine akumulirani gubitak GSP-a je bio 550 miliona dinara, a za prvih osam meseci 2012. godine, do dolaska novog rukovodstva na čijem sam čelu, gubitak je bio dodatnih oko 230 miliona dinara, što znači da je ukupan minus GSP-a u septembru 2012. godine, bio oko 800 miliona dinara", kaže Balać.
On je naglasio da je „malo uz pomoć grada, malo sopstvenim aktivnostima i reorganizacijom rada unutar preduzeća“ situacija u GSP-u u poslednja tri meseca prošle godine značajno sanirana pa je 2012. godina završena sa minusom od 43 miliona dinara.
Balać je rekao da su ta tri meseca, koliko je u prošloj godini novo rukovodstvo bilo na čelu GSP-a, kratko vreme da bi se uradila sanacija i da bi se napravio ozbiljniji plan za 2013. godinu, te je planirani gubitak u ovoj godini bio pomenutih 196 miliona dinara.
Komentari 28
ko jel ja
U gsp-u.Nije on lopov on samo radi tamo !!!
Tole
Rajko
Ne zanima me sto su u minusu, cena karte je ekonomska i nije realno da raste!
Neka gospoda ostavljaju kofere izvan preduzeca i neka usiju dzepove!
DOSta!
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar