Autobusi bez razloga kruže Petrovaradinom
Umesto kroz Beogradsku kapiju, autobusi idu preko keja do Železničkog mosta, a zatim kružno Reljkovićevom ulicom, što mnogim meštanima produžava put do kuće jer moraju dosta da pešače.
Novosađanka Vesna Rabuzin kaže za Radio 021 da joj izuzetno smeta što joj autobus staje daleko od kuće, iako živi u blizini stanice. "Uopšte ne vidim nikakve radnike, niti vidim da tu neko nešto radi, samo su postavljene skele. Automobili idu normalno u oba pravca, a autobusi kruže. Svima nam smeta, bar da nam je razlog poznat", navodi ona.
Direktor "Ornament invest inženjering" Aleksandar Petrović, firme koja izvodi radove na Kapiji, objašnjava za 021 da je traka bila zatvorena deset dana, ali da su je nakon toga otvorili za saobraćaj i da ni njima nije poznato zbog čega je saobraćaj za autobuse i dalje zatvoren.
"To ni nama nije jasno. Mi kad smo menjali režim saobraćaja, bio je obustavljen jer smo postavili skelu u kolovozima, ali smo posle rekli da može da se prolazi", kaže on i dodaje da je Poslovni prostor kao investitor nadležan.
Na pitanje novinara 021 zbog čega nema radnika, on kaže da su radovi u toku, ali da se trenutno radi iskop i izolacija na gornjem delu kapije i da se zato se ne vide radnici koji su tu. Iz Poslovnog prostora koji je investitor, nismo još uvek dobili odgovor.
Saobraćaj je bio zabranjen kada su radovi počeli 11. septembra. Mreža je postavljena sa jedne, pa sa druge strane Beogradske kapije, potom je skinuta, ali saobraćaj još uvek nije krenuo kroz Kapiju u oba smera.
Planirano je da se radovi odvijaju u tri faze. Prva podrazumeva obnovu gornje zone kapije i hidroizolaciju, a nakon toga bi trebalo da bude izvršena restauracija i rekonstrukcija istočne fasade kapije. Ranije je najavljeno da će radovi biti završeni do 9. novembra, kada Grad obeležava Dan oslobođenja Novog Sada u Prvom svetskom ratu, a da će do kraja godine biti završena i rekonstrukcija ventilacije kapije, unutrašnjih prostorija kao i zapadne fasade.
Grad Novi Sad realizuje ovaj projekat sa Ministarstvom kulture i informisanja, Fondom za kapitalna ulaganja Autonomne Pokrajine Vojvodine i bankom "Inteza". Projekat obnove Beogradske kapije izradio je Zavod za zaštitu spomenika kulture, institucija pod čijim protektoratom se nalazi Petrovaradinska tvrđava. Izvođač radova je beogradska firma "Ornament invest inženjering" sa kojom je 15. juna javno preduzeće "Poslovni prostor" potpisalo ugovor. (Suzana Stojićević)
Komentari 18
Stupar
Učini to što pre, tako ti Radio 021 pomogao!
Komšijama iz Reljkovićeve i Beogradske svakako ova trasa autobusa odgovara,meni ne odgovara al svakako neću umreti ako napravim 500 koraka više(čak je i zdravo :)).Više mi smeta što ona deca iz škole Jovan Dučić,a koja su putnici,nemaju stanicu u blizini škole zbog nečijeg nemarluka,bezobrazluka il' čega već,a zima i hladno vreme dolazi.
Ili si glup ili se praviš lud. Svejedno treba te poslati na lečenje. Čitaj zemljače i obrazuj se:
http://www.novisad.rs/9-novembar-ulazak-srpske-vo-ske-u-novi-sad-u-prvom-svetskom-ratu
"Srpski narodni odbor uputio je ultimatum komandantu nemačkih trupa da 8. novembra, najkasnije do šest časova ujutru, njegovi vojnici napuste grad. Po izlasku i poslednjeg neprijateljskog vojnika, srpske straže su zauzele sve važne punktove u gradu."
Ono što se pokušava je da se izmisle datumi da narod ne bi mislio o tome kako je pokraden.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar