Sentandrejski most u lošem stanju
Sentandrejski most nalazi se u izuzetno lošem stanju i neophodna mu je "rekonstrukcija bez odlaganja", kažu u Zavodu za izgradnju grada.
Varadinski most, koji spaja novosadsku i petrovaradinsku obalu Dunava, ne može da se nađe u gradskom programu održavanja mostova, jer ni 13 godina od njegove izgradnje nije rešeno pitanje vlasništva.
Na osnovu prošlogodišnjeg Investicionog programa sanacije mostova, u kojem je analizirano stanje mostova, popravljan je Temerinski most i rekonstruisan je Kaćki, a sada je, kako navode u ZIG-u, na redu sanacija Sentandrejskog mosta.
Kako je tamo najlošija situacija, u ZIG-u kažu da očekuju potpisivanje ugovora s "Putevima Srbije" o zajedničkoj rekonstrukciji mosta, inače izgrađenog 1964. godine. Most je dug 195 metara, širok je 12, a ranije se nije ozbiljnije ulagalo u njegovo održavanje, te je, kako se navodi, usled propadanja i brojnih oštećenja potrebna rekonstrukcija bez odlaganja.
Tokom 2008. godine pregledom je utvrđeno da je loše stanje ležišta mosta i ploča. Projektom je predviđena izgradnja nove betonske kolovozne ploče, sa pešačkim stazama od betonskih elemenata, postavljanje nove ograde od čeličnih profila, zamena ležišta, zamena elemenata za rastezanje mosta, rešavanje odvođenja atmosferskih voda i sanacija nosećeg sanduka mosta.
Ove godine je za održavanje mostova izdvojeno 10 miliona dinara, ali taj novac ne može biti uložen u Varadinski most, kojem je nerešen pravni status. Podsećamo, Varadinski most izgradila je 2000. godine ondašnja Direkcija za obnovu zemlje na čijem čelu se nalazio donedavni ministar za saobraćaj Milutin Mrkonjić, ali zbog odustva potrebne dokumentacije Grad ga nije uknjižio kao svoje vlasništvo, što se pojavljuje kao problem svaki put kada treba da se izvore radovi na tom mostu.
Kako su rekli u ZIG-u, dok se ne reši pitanje vlasništva ne može da bude izdvojen novac za njegovo održavanje, a očekuje se da u saradnji s republičkim vlastima, u narednom periodu, bude rešeno pitanje vlasništva i da se zatim uradi antikorozivna zaštita, prenosi Dnevnik.
Komentari 11
MILMAR
ljubitelj neznanja
NS2
"kad smo radili nije bilo para a sad treba i PESKIRANJE -veoma slozen i dug posao"!
Razgovor pre 3 Godine Putevi Srbije -Mrka i Nadzor plus projektant!
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar