U novembru počinje rekonstrukcija Sentandrejskog mosta

Zavod za izgradnju grada potpisao je ugovor sa JP "Putevi Srbije" o zajedničkom učešću na rekonstrukciji Sentandrejskog mosta.
Zavod za izgradnju grada potpisao je ugovor sa JP "Putevi Srbije" o zajedničkom učešću na rekonstrukciji Sentandrejskog mosta.

Odredbama Ugovora definisane su finansijske obaveze ZIG-a i Puteva o zajedničkom finansiranju radova na održavanju mosta u ukupnom iznosu od 68,5 miliona dinara. Radovi se očekuju početkom novembra, a njihova dinamika zavisiće od vremenskih uslova.

Sentandrejski most, izgrađen 1964. godine, dugačak je 195 metara, a širok 12 metara. U protekloj deceniji se nije ozbiljnije ulagalo u njegovo održavanje zbog čega su danas evidentirana brojna oštećenja.

Projektnim rešenjem je predviđena izrada kompletno nove betonske kolovozne ploče sa pešačkim stazama od betonskih elemenata, postavljanje nove ograde čeličnih profila, zamena ležišta, zamena dilatacijskih elemenata, rešavanje pitanja odvodnjavanje sa kolovoza, kao i sanacija nosećeg sanduka mosta.
  • Лиман

    19.10.2013 19:25
    Нов мост
    По логици ствари поред тог моста треба бити изграђен још ледан исти такав. Е стручњаци, прво направите нови па онда овај у ремонт.
  • Huncut

    19.10.2013 17:35
    Naravno da treba most srediti, u losem je stanju. Ali bih zamolio da se prvo zavrsi bulevar Evrope, da bi mi koji radimo u ind zoni sever ili jug mogli lakse na posao. Ako se to ne uradi, nastace haos... Samo sam praktican...
  • @@ Aha

    18.10.2013 19:54
    "Kako Nemci i Skandinavci grade i asfaltiraju i u januaru? A putevi 10x boji od nasih."

    Tacno je da oni to rade i u januaru, ali ne i asfaltom koji se koristi kod nas. Asfalt koji mi koristimo za recimo autoputeve oni koriste za asfaltiranje staza kroz parkove. Niposto ga ne koriste za asfaltiranje kolovoza. Asfalt kojim Nemci i Skandinavci asfaltiraju njihove puteve kako u januaru tako i u avgustu niko od nasih strucnjaka nije imao prilike da vidi sem u nekoj laboratoriji ili na studijskom putovanju po inostranstvu. Cak i one bele linije koje se izvlace na zapadnim putevima su za nas misaona imenica. Svaka nasa linija se posle mesec dana od dana iscrtavanja na kolovozu izbrise a kod njih njihove traju decenijama. Oni linije ne iscrtavaju. Oni imaju masine koje su opremljene frezama i prvo ona u asfaltu izdubi linije koje sledeca masina popunjava belom bojom i posle zalije staklenim prahom tako da uvece linije svetle bolje nego vecina farova na vozilima koja se krecu srpskim drumovima. Po Novom Sadu su pre tri meseca u vecini ulica na kolovozu iscrtali "ZONA 30km/h" crvenom bojom. Danas jedva da se u kojoj ulici teskom mukom moze videti da je ikada ista bilo iscrtano na kolovozu. Po Novom Sadu kada za vreme sneznih ili kisnih padavina nogom stanes na zebru mozes ladno da se polomis jer su sve zebre iscrtane belom masnom farbom koja je skliska cim je kolovoz mokar. Dok neke drzave prave satelite i salju ih u orbitu mi nismo u stanju da na putevima zamenimo stare i izlomljene saobracajne znakove. Pa ti sada vidi koliko smo mi sposobni da asfaltiramo u januaru. Covece, kod nas odes da registrujes kola ili da produzis zdravstvenu i kada padne sistem cela drzava bude nedelju dana u rasulu. Ne zna se ni ko pije ni ko placa ni kada ce dici sistem. Kod nas dobijes registracionu nalepnicu sa pogresnim registarskim brojem na njoj pa moras da ides po novu a ti bi da asfaltiras u januaru.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna

Ostalo iz kategorije Novi Sad - Vesti