Oliver Frljić će režirati u Novosadskom pozorištu
Njegova predstava u Ateljeu 212 "Zoran Đinđić", koja je izazvala oštre polemike prilikom premijere prošle godine, dobila je ove jeseni Gran-pri "Mira Trailović" na 47. Bitefu.
Frljić je ocenio da je novi politički kontekst u Srbiji "samo dodatno aktuelizovao ono o čemu predstava najviše govori, a to je pitanje (ne)suočavanja s prošlošću".
"Neverovatna je količina političke nekrofilije prema Zoranu Đinđiću u Srbiji danas. Izgleda da su svi legitimni nastavljači njegove politike - i oni koji su godinama predstavljali njenu antitezu, a danas su vlast, kao i oni koji su je najbezočnije izdavali da bi ostali na vlasti, a danas su opozicija", rekao je on u intervjuu listu "Politika".
Ovdašnja publika videće uskoro i njegovu titlovanu verziju Nušićeve "Gospođe ministarke" na gostovanju zagrebačkog Satiričkog kazališta Kerempuh u Beogradskom dramskom pozorištu. Na pitanje zašto se odlučio za titlovanje teksta, Frljić je ukazao na događanja u Vukovaru sa ćiriličnim tablama.
"Titlovi u Nušićevoj 'Ministarki' nam u pozorišni kontekst prevode tu i slične političke gluposti, koje, nažalost, nisu nimalo bezazlene. Namerno sam napravio predstavu koja u scenskom jeziku nije radila nikakav radikalan iskorak jer mi se činilo da je danas u Hrvatskoj igrati Nušića u njegovom originalnom jeziku dovoljno jak i jasan politički gest", rekao je on.
Komentari 5
Sad
PEX
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar