Kragujevački ekonomisti pobednici takmičenja Sinergija znanja
Od ukupno 14 timova sa Ekonomskog fakulteta u Subotici, Beogradu, Kragujevcu i Nišu, kao i timova Departmana za agroekonomiju Poljoprivrednih fakulteta u Beogradu i Novom Sadu, Kragujevčani su dobili nagradu i priliku da svoj projekat realizuju kroz poslovni sistem Mercator-S. Takmičenje Sinergija znanja, koje na inovativan način povezuje teoriju i praksu, nastavak je uspešne saradnje ove kompanije sa fakultetima u Srbiji i podrška najtalentovanijih studenata.
Takmičenje je bila šansa da se studenti suoče sa realnom poslovnom situacijom, kao i da primene stečena znanja u rešavanju zadatka iz oblasti trgovine i marketinga. Izazov na koji su studenti odgovorili sastojao se u realizaciji marketinškog zadatka sa jasnim ciljem diferenciranja kompanije Mercator-S u odnosu na druge trgovačke lance u Srbiji, kroz analizu tržišta, plan aktivnosti i korišćenje savremenih kanala komunikacije.
O pobednicima je odlučivala komisija u kojoj su bili članovi uprave kompanije, profesori fakulteta iz regiona, marketinški stručnjaci i ekonomski novinari, a tri prvoplasirana tima osvojila su vredne nagrade kao i priliku obavljanja letnje prakse u kompaniji Mercator-S.
"Da biste bili lider u oblasti kojom se bavite potrebne su vam vizija ali i nove ideje. Izvor naprednih ideja su mladi koji su upoznati sa novim tehnologijama, brzo uče, imaju drugačiji pogled na svet i vole izazove, a u sinergiji sa iskustvom starijih kolega, dolazi se do optimalnih rešenja u poslovanju. Organizovanjem Sinergije znanja, želeli smo da studentima približimo realnu poslovnu situaciju i izazove koje donosi poslovno okruženje. Prikazana studentska rešenja, pristup projektnim zadacima i način izražavanja, potvrdili su nam da fakulteti i dalje imaju kvalitetan program i predane studente koji razumeju realne ekonomske prilike i procese. Talentovani studenti su pokazali da im ne manjka teorijskog znanja i da će kroz praksu imati priliku da ostave traga u kompanijama za koje budu radili", izjavila je direktorka društva Mercator-S Stanka Pejanović.
Projekat Sinergija znanja je pionirski poduhvat kompanije i prvo takmičenje u organizaciji Mercator-S, kojim se studentima omogućava da budu spremniji za izazove koji ih čekaju po završetku studija. Predstavlja nastavak uspešne saradnje sa Ekonomskim fakultetima i realizacije pobedničkog projekata sa takmičenja u izradi studije slučaja "EKOF Arena" koje je organizovano 2012. godine. Kreativno razmišljanje pobedničkog studentskog tima EKOF Arene primenjeno je u praksi, kroz sprovođenje novogodišnje kampanje u Roda i Mercator objektima, čime se potvrđuje uspešna saradnja akademskih institucija i privrede.
Članice pobedničke ekipe Jovana Đorđević, Jovana Stepović i Katarina Labudović izjavilile su da samo učešće na ovakvom takmičeju za njih predstavlja potvrdu da se predani rad isplati i da je ulaganje u znanje ulaznica za izvesniju budućnost. "Srećne smo jer je prvi put da se takmičenje organizuje na ovaj način, da povezuje teoriju i praksu, i zahvalne smo Mercatoru što nam je pružio takvu šansu. Ukoliko naša rešenja budu primenjena u kompaniji koja je lider u trgovini, bićemo prezadovoljne", izjavile su pobednice.
Projektom Sinergija znanja kompanija Mercator-S nastavlja da ulaže u budućnost, mlade ljude i nagrađuje talenat i kvalitet. Pored održavanja u Srbiji, naredna takmičenja će pružiti šansu i talentovanim studentima u regiji da se priključe pulu uspešnih mladih ljudi koji se bore za prestižnu nagradu - da njihovo znanje bude primenjeno u jednoj od najvećih korporativnih grupa u regionu jugoistočne Evrope.
Komentari 0
Nema komentara na izabrani dokument. Budite prvi koji će postaviti komentar.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar