Na proleće radovi na mostu preko kanala DTD

Izvođač radova na izgradnji mosta na Kanalu DTD, na deonici Bulevara Evrope, biće odabran kada Zavod za izgradnju grada dobije mišljenje Komisije za zaštitu prava ponuđača.
Izvođač radova na izgradnji mosta na Kanalu DTD, na deonici Bulevara Evrope, biće odabran kada Zavod za izgradnju grada dobije mišljenje Komisije za zaštitu prava ponuđača.

"Zastoj" u tenderskom postupku neće odložiti početak radova koji je planiran u proleće sledeće godine sa početkom građevinske sezone, a cena izgradnje mosta neće biti menjana, odnosno, most će sigurno za gotovo 300 miliona dinara biti jeftiniji od ponude, koju je za ovaj posao, pre dve godine, dala firma "Borovica transport", rekao je direktor ZIG-a Goran Višnjić.

Na tenderu za izgradnju ovog mosta, još jednog prelaza preko kanala DTD u Novom Sadu, koji će biti dug 176 metara i širok 13,70 metara, podsećamo, prijavila su se tri konzorcijuma, a cene radova koje su ponudili kreću se od 693 do 720 miliona dinara. - Očekujemo odgovore Komisije za zaštitu prava ponuđača za najviše mesec dana - kaže Višnjić.

- Donošenje odluke je odložilo to što je jedan od ponuđača, u koncernu, imao i "Mostogradnju", koja je u restrukturiranju, a trebalo bi da izvede 80 odsto poslova, dok je, u drugom slučaju, bilo potrebno da nam direktor jedne od kompanija, nosioca konzorcijuma, od Specijalnog suda, dostavi potvrdu da nije bio član neke organizovane kriminalne grupe. Sigurni smo da ovo odlaganje neće odložiti planirani početak izgradnje, a s druge strane, doprineće tome da povećamo sigurnost izvođenja same investicije, odnosno, izgradnje mosta - kaže on.

Na tender su, inače, stigle ponude konzorcijuma koje predstavljaju "Vest izgradnja", "Štrabak" i "Milenijum por", koje su od 250, do čak 290 miliona povoljnije od ponude koju je dala kompanija Dušana Borovice. Sa njegovom kompanijom je, naime, pre dve godine bio potpisan ugovor, a dobio je i avans za radove, ali je firma otišla pod stečaj. Zbog toga je, prilikom raspisivanja novog tendera, bilo predviđeno da se ugovor obezbedi sa garancijama od oko 700.000 evra.

Četvrta deonica Bulevara Evrope, inače, najkomplikovanija je za gradnju, upravo zbog nadvožnjaka i mosta preko kanala DTD. Ukupne je dužine od oko 3.100 metara. Deo radova na ovoj deonici, od Rumenačkog puta do auto-puta poveren je JKP "Put". Do zastoja je, međutim, došlo na onim delovima, na kojima je ranije bio angažovan "Borovica transport", firma, sa kojom je ZIG, zbog neispunjavanja ugovornih obaveza, prekinuo saradnju, i sa kojom se spori oko avansa, u vreme prethodne vlasti uplaćenog za ove neizvedene radove, vredne više od 462 miliona dinara.

Komentari 0

    Nema komentara na izabrani dokument. Budite prvi koji će postaviti komentar.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna

Ostalo iz kategorije Novi Sad - Vesti