Elektrovojvodina: U Vojvodini bez većih reklamacija na račune
Kako se navodi u saopštenju, Elektrovojvodina nije doprinela nastajanju problema sa "uvećanim" decembarskim računima za struju, već je svoje obaveze ispunila "profesionalno i visokoodgovorno", u skladu sa zaključenim ugovorom sa EPS Snabdevanjem.
Ocenjuje se da su neosnovane "paušalne izjave rukovodstva EPS Snabdevanja", da su problemi i greške nastale, jer Elektroprivreda Srbije (EPS) zbog nedostatka kadrova poslove naplate daje elektodistribucijama, među kojima je i Elektrovojvodina.
"Elektrovojvodina više od 55 godina obavlja osnovnu delatnost distribucije i prodaje električne energije na područiju Vojvodine i nikada za vreme svog postojanja nije došla u sličan problem koji danas EPS Snabdevanje predstavlja u javnosti", navodi se.
Prema navodima Elektrovojvodine, problemi sa računima su nastali formiranjem jednog Javnog snabdevača, o čijim negativnim posledicama je blagovremeno upozoravala. Dodaje se da će se problemi dešavati i u budućnosti. "Izveštaji koje smo prikupili sa područja Elektrovojvodine ukazuju da je situacija u pogledu očitavanja, obračuna i izdavanja računa uobičajena i da se ni u čemu ne razlikuje od obračuna u prethodnim mesecima", kaže se u saopštenju.
Elektrovojvodina je dodala i da u potpunosti podržava inicijativu ministarke energetike, razvoja i zaštitne životne sredine Zorane Mihajlović da se utvrde činjenice i odgovornost pojedinaca za nastale propuste.
Komentari 12
Željko
U stanu nismo preko dana znači koristimo zelenu j.kad račun skupa 4x više obračunava nego noćna...KAKO KOME SE OBRATITI ZA SVE TE OČIGLEDNE NEPRAVILNOSTI..
Storm
Naime, pre neki dan reših da utvrdim zašto mi je decembarski račun uvećan. Prvo uzmem i očitam stanje na mom brojilu - i naravno odmah se vidi nelogičnost. Ispada da sam za 21 dana u januaru potrošio 211 kw po višoj tarifi a da su mi oni za 30 dana decembra fakturisali potrošnju od 536 kw. A usput mi kaže predsednica kućnog saveta da tačno zna da su očitavali brojila u zgradi 5. januara. I naravno odem na šalter za reklamacije u Elektrovojvodinu i objasnim o čemu se radi. Lik mi je tražio da mu dam očitano stanje sa brojila, ukucao nešto u njihov program i bez reči ispostavio novi račun za decembar - naravno manji za 1300 dinara.
Znači znaju šta su radili,jer me nije pitao ništa - ni reči. Znači - ko se ne žali tom naplate koliko oni hoće.....sramota, ali stvarno
uhhhhhhh
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar