Elektrovojvodina: U Vojvodini bez većih reklamacija na račune

Na području Vojvodine nije bilo većih primedbi i reklamacija potrošača na decembarske račune za struju, a problemi sa računima nastali su zbog formiranja jednog javnog snabdevača, saopštila je danas Elektrovojvodina.
Na području Vojvodine nije bilo većih primedbi i reklamacija potrošača na decembarske račune za struju, a problemi sa računima nastali su zbog formiranja jednog javnog snabdevača, saopštila je danas Elektrovojvodina.

Kako se navodi u saopštenju, Elektrovojvodina nije doprinela nastajanju problema sa "uvećanim" decembarskim računima za struju, već je svoje obaveze ispunila "profesionalno i visokoodgovorno", u skladu sa zaključenim ugovorom sa EPS Snabdevanjem.

Ocenjuje se da su neosnovane "paušalne izjave rukovodstva EPS Snabdevanja", da su problemi i greške nastale, jer Elektroprivreda Srbije (EPS) zbog nedostatka kadrova poslove naplate daje elektodistribucijama, među kojima je i Elektrovojvodina.

"Elektrovojvodina više od 55 godina obavlja osnovnu delatnost distribucije i prodaje električne energije na područiju Vojvodine i nikada za vreme svog postojanja nije došla u sličan problem koji danas EPS Snabdevanje predstavlja u javnosti", navodi se.

Prema navodima Elektrovojvodine, problemi sa računima su nastali formiranjem jednog Javnog snabdevača, o čijim negativnim posledicama je blagovremeno upozoravala. Dodaje se da će se problemi dešavati i u budućnosti. "Izveštaji koje smo prikupili sa područja Elektrovojvodine ukazuju da je situacija u pogledu očitavanja, obračuna i izdavanja računa uobičajena i da se ni u čemu ne razlikuje od obračuna u prethodnim mesecima", kaže se u saopštenju.

Elektrovojvodina je dodala i da u potpunosti podržava inicijativu ministarke energetike, razvoja i zaštitne životne sredine Zorane Mihajlović da se utvrde činjenice i odgovornost pojedinaca za nastale propuste.

  • Željko

    13.08.2021 12:05
    Nije mi jasno..
    Ko će mi odgovoriti,20.3 svi računi na 000.0 ,odlazimo na put,3 msc nas nema a računi ogromni i stalno se navode dugovi iz prethodnih perioda.Koji prethodni period kad sveli sve na 0 i u 4 opet dug,5,6,7,i sve veći i veći..
    U stanu nismo preko dana znači koristimo zelenu j.kad račun skupa 4x više obračunava nego noćna...KAKO KOME SE OBRATITI ZA SVE TE OČIGLEDNE NEPRAVILNOSTI..
  • Storm

    23.01.2014 09:28
    Apsolutna laž iz Elektrovojvodine da nema većih nepravilnosti i reklamacija. Lično znam bar 10 ljudi iz Novog Sada koji su dobili uvećan decembarski račun, uključujući i mene.
    Naime, pre neki dan reših da utvrdim zašto mi je decembarski račun uvećan. Prvo uzmem i očitam stanje na mom brojilu - i naravno odmah se vidi nelogičnost. Ispada da sam za 21 dana u januaru potrošio 211 kw po višoj tarifi a da su mi oni za 30 dana decembra fakturisali potrošnju od 536 kw. A usput mi kaže predsednica kućnog saveta da tačno zna da su očitavali brojila u zgradi 5. januara. I naravno odem na šalter za reklamacije u Elektrovojvodinu i objasnim o čemu se radi. Lik mi je tražio da mu dam očitano stanje sa brojila, ukucao nešto u njihov program i bez reči ispostavio novi račun za decembar - naravno manji za 1300 dinara.

    Znači znaju šta su radili,jer me nije pitao ništa - ni reči. Znači - ko se ne žali tom naplate koliko oni hoće.....sramota, ali stvarno
  • uhhhhhhh

    22.01.2014 06:52
    stvarno
    samo se obratiti urosu loncaru on je i stvorio elektrodistribuciju......

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna

Ostalo iz kategorije Novi Sad - Vesti