Nije 400 puta zvala Kol centar, već 232 puta pogrešan broj
Oni su naveli da je Branka B. 232 puta zvala pogrešan broj telefona.
"Uvidom u softer Kol centra smo ustanovili da pomenuta pacijentkinja, uopšte nije zvala Kol centar toliki broj puta, nego samo jednom u 13.03 časova, kada joj se operater odmah javio i rekao da se pregledi kod internista zakazuju lično i dao joj drugi broj, koji je pacijentkinja pozvala jednom i bio je zauzet (kao materijalni dokaz možemo priložiti snimljen razgovor operatera sa pacijentkinjom, protiv koje će se isti koristiti u daljem postupku). Broj telefona koji je pacijentkinja zvala, u periodu od 11.20 časova, ne 400 nego 232 puta, je broj telefona ordinacija doktorke koja je na godišnjem odmoru, a poslednji poziv upućen na taj broj je u 13.18 časova, a samo deset minuta posle toga je počela sa radom druga smena", navodi se u saopštenju Doma zdravlja.
Dom zdravlja Novi Sad je naveo i da su uvidom u elektronski karton Branke B. ustanovili da je ona bila kod svog izabranog lekara u Kaću u septembru 2013. godine, koji joj je dao uput za internistu, a ne juče kako je ispričala novinarima "24 sata".
Komentari 47
Гариша
SS
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar