Obnova pruge Petrovaradin-Beočin iz javno-privatnog partnerstva
Model saradnje biće napravljen u saradnji sa Železnicama Srbije, lokalnim samoupravama Beočina i Novog Sada, kao i sa zainteresovanim institucijama i preduzećima.
Železnice Srbije će biti zadužene za definisanje projekta rekonstrukcije, a zatim će kompanije Lafarž BFC, Alas Rakovac, Karin komerc MD i Olajterv sačiniti sporazum o finansiranju izrade glavnog projekta i tehničke dokumentacije za rekonstrukciju pruge.
"Postoji jasno iskazan interes javnog i privatnog sektora za rekonstrukciju pruge Petrovaradin-Beočin", izjavio je pokrajinski sekretar Miroslav Vasin i dodao da bi se nakon finalizacije tog projekta, isti model mogao primeniti i u drugim sličnim slučajevima.
U regionu kroz koji prolazi 17 kilometara ove pruge posluju velika preduzeća, a nakon njenog zatvaranja 2007. godine zbog lošeg stanja, najveći deo teretnog saobraćaja prebačen je na puteve.
Obnova pruge zbog toga je od velikog značaja i za kompanije i za stanovnike, jer teretni drumski transport ima negativne posledice po kvalitet puteva, bezbednost saobraćaja i građana, kao i za zaštitu životne sredine.
Komentari 10
taraba
Sale NS
press
ps-majka mi je radila u zto novi sad 37 godina !
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar