Vodovod daje 24.000 evra da čuje mišljenje građana i zaposlenih
Ovaj monopolista u snabdevanju vode traži da se 1.200 Novosađana u četiri navrata tokom godine putem telefona pita o tome šta oni misle o uslugama tog preduzeća, dok će još 1.200 građana biti anketirano obilaskom domaćinstava.
Takođe, kako se navodi u konkursnoj dokumentaciji, predviđeno je i da se anketira 799 zaposlenih u samom preduzeću i da se od radnika dobiju informacije o zadovoljstvu ili nezadovoljstvu rukovodstvom i nadređenima, odnosima u preduzeću, kao i uslovima rada, zaradama i drugim stvarima. Zanimljivo je da ugovor predviđa da se tokom cele godine prati i preduzeće informiše o svim komentarima i porukama na društvenim mrežama fejsbuk i tviter koje se odnose na njih u realnom vremenu.
Vodovod inače ima Korisnički centar koji radi na Spensu, a kako je svojevremeno naveo direktor Dragan Božić, desetine hiljada građana se godišnje obrati sa svojim žalbama, primedbama, pa i pohvalama. Takođe, već godinama radi i Kol centar na broju 0800-333-021 namenjen građanima.
Vodovod poslednjih nekoliko godina, nakon što je prethodna gradska uprava odobrila značajna poskupljenja cene vode, zbog čega Novosađani plaćaju možda i najskuplju vodu i odnošenje otpadnih voda u Srbiji, posluje kao profitabilno preduzeće. (Žarko Bogosavljević - zarko@021.rs)
Komentari 27
Lezilebovic
Сремац
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar