Smanjen broj zakazivanja pregleda preko kol-centra

Gradska investicija koja je koštala 15 miliona dinara, sve manje služi nameni jer je broj zaposlenih u kol-centru Doma zdravlja smanjen za polovinu.
Gradska investicija koja je koštala 15 miliona dinara, sve manje služi nameni jer je broj zaposlenih u kol-centru smanjen za polovinu, a pregledi se telefonom zakazuju jos samo za opštu praksu i medicinu rada.

Kada je 2009. započeta gradska investicija kol-centra domova zdravlja, zamišljeno je da se svi pregledi zakazuju na jednom mestu, i u te svrhe uloženo je 15 miliona dinara.

Do tada su prijave za preglede primale medicinske sestre na različite brojeve telefona, veza se teško dobijala, pa su mnogi bolesnici lično dolazili u ambuantu i posle mnogo čekanja zakazivali preglede. Pet godina posle osnivanja kol-centra, pacijenti su prinuđeni da se vrate starom načinu zakazivanja pregleda.

"Želela sam da zakažem kontrolni pregled kod ginekologa, ali su mi u kol-centru rekli da zovem direktno na odeljenje. Kada sam to učinila, pojavila se stara priča. Dva različita broja bila su dugo zauzeta, a kada sam konačno dobila vezu, niko se nije javljao. Posle dva dana bezuspešnog pokušavanja, otišla sam u Dom zdravlja na Limanu i sama zakazala pregled", požalila se Monika Sabo.

Isti problem imala je i Tihana M. koja je kod očnog lekara tri nedelje pokušavala da zakaže pregled. Na kraju je morala da ode do ambulante i na licu mesta zakaže pregled. U Domu zdravlja "Novi Sad" potvrđuju da je redukovan broj pregleda koji se zakazuju preko kol-centra na 4879-000, te da se skoro svi kontrolni pregledi ponovo zakazuju na licu mesta, ali negiraju da je kol-centar propala investicija.

Kada je otvoren 2009. svi pregledi su zakazivani preko kol-centra, i kontrolni i preventivni. Sada se te dve vrste pregleda pre kol-centra zakazuju samo za oblast opšte prakse i medicine rada. Za ostale oblasti medicine pregledi se zakazuju kod medicinskih sestarat na odeljenjima, kao što se i pre radilo.

"Pošto je najviše pritužbi bilo zbog zakazivanja na ginekologiji i specijalističkoj službi, sada smo uveli da lekari daju šest meseci unapred raspored rada, kako bi se pacijentima zakazano u navedenom intervalu, što pre nije bilo moguće", rekla je šefica kol-centra Snežana Boškov, koja je potvrdila da sada u kol-centru radi duplo manje ljudi nego ranije.

  • @anonimus

    09.06.2014 18:53
    ako te boli uho ne zakazujes se nego direktno ides kod svog lekara. i ima da te primi
  • ZoranNS

    09.06.2014 18:48
    Od svih rešenja za zakazivanje posete lekaru
    Od svih rešenja za zakazivanje posete lekaru, najbolje je Cool centar, bez obzira na nedostatke, koji se mogu otkloniti da je volje i para.
  • Doktor

    09.06.2014 18:23
    Možda i završio ekonomski fakultet
    Tako je to kada je direktor doma zdravalja kadar SPS-a koji nema veze sa mediconskom strukom. Jedina "kvalifikacija" mu je bahatost i neotesanost. Lekare koji su imali sreću da se zaposle tretira kao robote a pacijente kao brojke. Sve se svodi na smanjenje troškova kako bi u upravi zdravstva mogli da budu zaposleni lezilebovići koji jedva znaju da saberu dva i dva. Ali zato primaju plate i otimaju mesta lekrima, specijalistima i stomatolozima. Koji su u istom problemu kao i pacijenti ... kako pomoći nekom a zbog toga ne dobiti otkaz.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna

Ostalo iz kategorije Novi Sad - Vesti