Otvoren za saobraćaj kružni tok na Sentandrejskom putu
Radovi na ovom tranzitnom pravcu su izazivali velike saobraćajne gužve i bilo je jako važno da se posao što pre privede kraju, kažu u ZIG-u.
Zbog važnosti ove raskrsnice za saobraćaj Novog Sada, radovi su završeni pre planiranog roka. Raskrsnica je postala kružna sa četiri ulazna pravca, a cilj investicije bio je da se obezbedi maksimalna protočnost vozila, bez zastoja, da se smanji broj saobraćajnih nezgoda i da se omogući efikasnije i bezbednije odvijanje saobraćaja.
ZIG je sa izvođačima izvršio obimne radove. Izmeštene su i zaštićene podzemne instalacije, izgrađena je nova kanalizacija, nove saobraćajne površine, a postavljena je i odgovarajuća saobraćajna signalizacija, koja vozače obaveštava o pravilima vožnje u kružnom toku. Pored ovoga u narednom periodu u planu je da se raskrsnica kvalitetno osvetli i u ZIG-u se privodi kraju postupak javne nabavke za izvođača ovih radova, a očekuje se da će se i oni završiti u najskorijem roku.
Komentari 22
Ivan
A užasno mi je smešno što pred ulazak na kružni tok 80%kola se premešta u desnu traku, po devizi: što je sigurno sigurno je...
Novosadjanka
Svi vi koji smatrate da:
-u i oko KT treba semafor (...momentalo predajte dozvolu),
kao i da
-KT usporava na bilo koji nacin saobracaj
..znaci da ne znate da vozite ili da niste savladali teoriju pre polaganja.. i da ste dozvolu dobili preko veze ili istu kupili.
Kao sto je ovde vec spomenuto, mnoge najprometnije raskrsnice u svetu imaju kruzne tokove, koji apsolutno omogucavaju brz-rasterecen protok vozila.
Saobracajni Ing.
- Nema izlaska iz kruznog toka iz unutrasnje (leve) trake, nego iskljucivo iz desne, u koju prethodno treba da se prestrojite.
- Vozi se levom unutrasnjom trakom sve do momenta kad treba da se prestrojite u desnu da biste se iskljucili iz KT.
- U KT se ulazi
- u desnu traku ako izlazite na prvom iskljucenju, ili u levu traku ako se ne iskljucujete na prvom iskljucenju, nego kasnije. Ako ste u desnoj-spoljasnjoj traci, Obavezni ste da se iskljucite iz kruznog toka na prvom iskljucenju.
Zamislite da je u pitanju klasican bulevar sa dve trake i tako se ponasajte. Kako na bulevaru ne moze da se skrene desno iz unutrasnje trake, tako ne sme ni u kruznom toku. Takodje na klasicnom bulevaru ne smete iz krajnje desne trake da prodjete pravo osim ako niste autobus. Isto je i u KT.
Jedino tako se eskiviraju udesi u KT.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar