U sredu drugi protest radnika sa Žeželja

Radnici firme "Pro Industry" i ostalih firmi angažovanih na izgradnji Žeželjevog mosta protestovaće u sredu, 16. jula, između osam i devet časova kod košarkaših terena na Beogradskom keju.
Radnici firme "Pro Industry" i ostalih firmi angažovanih na izgradnji Žeželjevog mosta protestovaće u sredu, 16. jula, između osam i devet časova kod košarkaših terena na Beogradskom keju.

Ovo je drugi protest koji organizuju, pošto im beogradsko preduzeće "Mostogradnja" nije platilo izvedene radove na Žeželjevom mostu.

Prema rečima vlasnika i direktora "Pro industri" Jovana Brkića njegova firma od "Mostogradnje" već sedam meseci ne može da naplati 15,5 miliona dinara, dok "LS kran" potražuje od "Mostogradnje" 53 miliona dinara.

Prema najavama iz ove dve firme, protesta će biti i nadalje, sve dok "Mostogradnja" ne bude uplatila bar deo duga.

Direktor "LS kran", Janko Lalić ističe da protestom pokušavaju da obaveste javnost, ali i skrenu pažnju odgovornima, ukoliko nisu sasvim upoznati s problemima u vezi isplate za urađene poslove.

"Pretpostavljam da "Mostogradnja" ne bi zadržavala novac da ga je dobila od države, pa protestom želimo da skrenemo pažnju na položaj u koji su došle naše firme i to ne svojom krivcom. Ukupno pet malih firmi je radilo na projektu Žeželjevog mosta i dokazalo da mogu biti nosioci velikog poduhvata. Dugovi koje imamo kod "Mostogradnje" naša mala preduzeća vode u stečaj", upozorio je juče Lalić za "Dnevnik".

Izgradnja mosta počela je 2011. godine, ali su radovi više puta prekidani i rokovi probijani, jer od samog početka izgradnje traju nesuglasice investitora, "Železnica Srbije" i izvođača radova, špansko-italijanskog konzorcijuma "Azvi" u vezi sa visinom troškova radova. "Železnice" ne priznaju značajno povećane troškove koje "Azvi" tvrdi da su se stvorili zbog neočekivanih problema prilikom gradnje.

  • Drozan

    16.07.2014 07:20
    Bezobrazluk iz Beograda...
    Pisao sam vec na ovu temu dosta,glsvni krivac je Srbija iliti Zeleznice Srbije koji su nosioc posla.Prvo su zeleznice izgubile projekat i to su priznali kad su odobrili kasnjenje od 100 dana.Drugo ciscenje mosta je placeno cini mi se Holandskoj firmi 2003 god., ali oni su samo ocistili 30% krhotina.Samo ciscenje koje je radjeno prosle godine je trajalo 5-6 meseci.
    Tu je jos bilo obstrukcije na raznim poljima, zadrzavanja lucnih elemenata i talpi na carini po nekoliko meseci itd...
    Mene samo interesuje ko je strpao pare u dzep kada je cisceno 2003 i ko je bio nadzor za taj posao.A druga stvar koja me interesuje je da drzava ne moze da obezbedi 10 miliona eura za naj bitniju kapitalnu investicuju u zemlji, dok sa druge strane na 2-3 mosta u Beogradu je spiskana 1 milijarda eura dok Zezelj kosta 50-60 miliona eura , a ubedljivo je naj bitnija investicija koja moze da donosi velik priliv novca iz zeleznickog transporta.Ali koga je vise briga kad u ovoj drzavi niko ne odgovara nizasta...I za kraj dobro je tako nam i treba!!!
  • Mislilac

    15.07.2014 21:29
    Zar je moguće
    Zar je moguće da se još ne zna ko kome duguje i ko je kriv što izgradnja mosta stoji.SRAMOTA!!!
  • Sale NS

    15.07.2014 20:33
    A sada ...
    ... sa druge strane "gradilišta" ! P.S. Džabe ste krečili !

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna

Ostalo iz kategorije Novi Sad - Vesti