Radnicima na Žeželjevom mostu uplaćen minimalan deo duga

Radnicima firme "Pro industri", angažovane na izgradnji Žeželjevog mosta, deo duga je uplaćen i oni će privremeno obustavtiti proteste.

Radnicima firme "Pro industri", angažovane na izgradnji Žeželjevog mosta, deo duga je uplaćen i oni će privremeno obustavtiti proteste.

Kako za Radio 021 potvrđuje jedan od radnika Zlatko Milanović, "Mostogradnja" im je uplatila 2 miliona, ali i dalje veliki dug od 14 miliona dinara ostaje.

"Isplaćen je samo deo duga u iznosu od 2 miliona dinara, koji smo mi tražili protestujući, kako bismo izmirili potraživanje prema državi. Međutim, ostaje oko 14 miliona za koji se i dalje vode pregovori. Proteste smo samo trenutno obustavili, sačekaćemo rezultat razgovora, ako ne, onda ćemo urgirati kod viših instanci, recimo u Ministarstvu građevine", objašnjava on.

Milanović dodaje da će, ukoliko u narednih nekoliko dana pregovori sa rukovodstvom "Mostogradnje" ne donesu rešenje, oni nastaviti da protestuju dok se njihovi problemi ne reše.

Direktor "Mostogradnje" Branko Knežević kazao je za 021.rs da su razgovori o nastavku radova na Žeželjevom mostu u toku, ali da još uvek nema naznaka o ishodu. Kako navodi, do spomenutog duga je došlo jer "Mostogradnji" nisu plaćeni izvedeni radovi po osnovnom ugovoru od septembra 2013. do danas.

"Mostogradnja je u značajnoj meri svojim sredstvima finansirala radove na raščišćavanju Dunava u zoni centralnog rečnog stuba i izradu i montažu pomoćnih konstrukcija, težine 2.300 t, za montažu lukova, čime smo iscrpeli sve naše finansijske mogućnosti. U najkraćem roku očekujemo razrešenje ove situacije i da se nakon isplate svih naših potraživanja, koja uključuju i potraživanja kooperanata, nastave radovi na projektu", kaže direktor "Mostogradnje". Međutim, on je odbio da govori o iznosu duga, kao i o tome ko to sve duguje "Mostogradnji".

Podsetimo da su radnici firme "Pro industri" i ostalih firmi angažovanih na izgradnji Žeželjevog mosta protestovali nekoliko puta u poslednjih desetak dana, zbog milionskog duga "Mostogradnje", koji preti da ih odvede u stečaj.

Izgradnja Žeželjevog mosta počela je 2011. godine, ali su radovi više puta prekidani i rokovi probijani, jer od samog početka izgradnje, traju nesuglasice između investitora, "Železnica Srbije" i izvođača radova špansko-italijanskog konzorcijuma "Azvi", u vezi sa visinom troškova radova. (Suzana Stojićević – suzana@021.rs)

  • Miroslav

    23.07.2014 22:12
    Nije uvek sve kako izgleda
    Nije da branim državu, ali je ovde vrlo verovatno u pitanju "igranka" Italijana i Španaca. Naime kada su davali ponudu sa kojom su dobili posao, namerno su izostavili radove na raščišćavanju Dunava smatrajući valjda da je taj deo posla u potpunosti okončan nakon bombardovanja. Kasnije kada se ispostavilo da u "ovom grmu leži zec", te da će ih ova loša procena puno koštati, deluje da su podmetnuli srpskim podizvođačima da urade neophodne radove koje su znali da nemaju prava da naplate. Sada, naravno, država ne plaća dodatne radove, a pritisak ne vrše stranci već su podmetnuti domaći radnici preko čijih leđa se socijalizuju gubici. Da je u pitanju kapitalizacija extra profita, to bi nas sigurno zaobišlo.
    Ako neko zna da ispravi ili dopuni, dobrodošao.
  • Amoniman

    23.07.2014 20:58
    Dok ne plate preostale pare lepo da ide zatezna kamata na ostatak duga pa neka oni onda lepo odugovlace sa isplatom.
  • Toma

    23.07.2014 19:43
    građani da tuže
    koga mi građani možemo da tužimo, a ima nas preko 300.000, za to što nam kej stoji zatvoren godinama, što se ne poštuje rok gradnje i maltretiraju građani, uzurpiraju ulice zbog nečije neodgovornosti?

    Želimo odštetu.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna

Ostalo iz kategorije Novi Sad - Vesti