Razbacuju pare na reklamiranje bolnice
Koliko su pokrajinske vlasti uložile u promociju novog Urgentnog centra, javnosti nije poznato.
Osim zakupa bilborda, snimanja promotivnog spota, za koji je korištena filmska oprema, inače skuplja od uobičajene opreme za snimanje, u nekoliko dnevnih novina zakupljene su cele stranice za predstavljanje ustanove koja u Novom Sadu nema konkurenciju.
Predsednik pokrajinske Vlade, Bojan Pajtić, u trošenju novca poreskih obveznika za reklamiranje Urgenetnog centra, a posredno i vladajuće koalicije predvođene Demokratskom strankom, pak ne vidi ništa sporno. "Naša je zakonska obaveza da inforišemo javnost o svemu što radimo, pogotovo kada nešto košta 3,7 milijardi dinara (Urgentni centar). Tako da je siguno koštalo mnogo manje, nego što bi nas koštalo da nismo ispunili svoju zakonsku obavezu", kaže predsednik Vlade Vojvodine.
To znači da Pajtiću nije bilo dovoljno to što su gotovo svi novosadski, ali i mediji s nacionalnom pokrivenošću, ispratili otvaranje Urgentnog centra prošlog petka, ali i ispoštovali obilazak pred otvaranje, koji je sredinom prošle nedelje organizovan za novinare. Na pitanje novinara Radija 021 o tome koliko je tačno koštala promocija, Pajtić nije precizno odgovorio. "Pitate predsedika Vlade. To je tehnička stvar za neku sekretaricu koja je to uradila", kaže Pajtić.
Na isto pitanje, precizan odgovor nije imao ni direktor Kliničkog centra, Dragan Drašković. "Ne znam koliko je koštalo, zato što nije Klinički centar davao oglase za to", kaže direktor Kliničkog centra, u okviru kojeg se nalazi novi Urgentni centar.
Dodajmo da samo objavljivanje oglasa, odnosno zakup jedne stranice u dnevnim novinama košta do 327.000 dinara, sudeći po cenama koje su naznačene u novinama, a da su se reklame pojavile u "Dnevniku", "Blicu", "Novostima", "Kuriru" i "Presu". (Dejan Stojičić)
Komentari 20
Zoran
Nazalost
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar