Pripreme za naplatu parkinga na Grbavici
Radnici "Parking servisa" krenuli su da obeležavaju parking mesta na Grbavici, u delu od Limanske pijace prema Futoškoj ulici, koja bi od septembra trebalo da budu u režimu naplate.
Portparol ovog gradskog preduzeća, Radovan Jeknić, kaže za Radio 021 da će se ta parking mesta nalaziti u plavoj zoni, te da će se obeležavati samo na ulicama, ali ne i u dvorištima zgrada. On dodaje da će se urediti dve hiljade parking mesta, nasuprot četiri i po hiljade automobila registrovanih na adresama u tim ulicama.
"Onda možete misliti koliki je to posao organizovati i stanarske karte za građane koji žive u tom delu grada. Ali verujemo da ćemo zavesti red i da se tamo neće parkirati oni koji za tim baš nemaju potrebu, jer veliki broj ljudi je i bežao u te ulice s bulevara. A o Limanskoj pijaci i da ne pričamo, jer je ta okolina uvek bila problematična, pošto su se ljudi parkirali na parkinzima i tu pravili tezge", kaže portparol "Parking servisa".
Kada počne naplata u delu Grbavice bliže Bulevaru oslobođenja, "Parking servis" će krenuti s pripremama za naplatu parkinga na tom bulevaru, koja bi trebalo da zaživi do kraja godine. Osim širenja zone pod naplatom, vozači u Novom Sadu mogu računati i na uređenje parkirališta u Ulici Branimira Ćosića i Narodnih heroja, ali i na samo jednu novu javnu garažu i to montažnu u Ulici Miloša Bajića.
Radovan Jeknić kaže da su u "Parking servisu" svesni činjenice da se broj novoregistrovanih vozila u gradu godišnje povećava do pet hiljada, ali da u tom preduzeću ne mogu da utiču na izgradnju javnih garaža: "Parking servis je preduzeće koje, kao i građani, vapi za garažama i apeluje na one koji treba da odluče o izgradnji garaže. Pre svega je to Zavod za izgradnju grada, urbanisti, a na poslednjem mestu je "Parking servis" kao komunalno preduzeće".
Jeknić kaže da uređenje, obeležavanje i postavljanje signalizacije na parkiralištima nije nimalo jeftino, te da, od novca koji prikupi, "Parking servis" samostalno ne bi mogao da izgradi javnu garažu koja košta nekoliko miliona evra. Jeknić podseća i da se mnogi Novosađani peticijama protive izgradnji javnih garaža.
"Mislim da su to skroz prozaični razlozi na koje oni idu. S jedne strane građani žele da se reši problem parkiranja, ali kad bi moglo da garaža ne bude u blizini moje zgrade. E pa ne može to baš tako. Želim pozorište, ali ne u svojoj kući. Pa ne može", kaže Jeknić. Dodajmo da je broj registrovanih vozila u Novom Sadu, dostigao 105.000. (D.S.)
Komentari 14
Dado
Sloba
SALE NOVOSADJANIN
JEDINO-ZUTA BAGRA DIRIGOVANA IZ BGD.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar