FOTO: Roba na sniženju skuplja nego ona bez akcije
Aleksandar I. kaže za 021.rs da je umalo preveren prilikom kupovine sredstva za čišćenje Domestos. "Bio sam u Tempu, u uobičajenoj nabavci. Na spisku koji je žena sastavila, bio je i Domestos. Krenuo sam da uzmem jedan na kojem velikim slovima, na samom pakovanju, piše da je gratis osveživač za wc šolju, ali taj gratis je 51 dinar skuplji nego onaj bez gratisa", priča on za 021.rs.
Kako dodaje, u pitanju je akcija koja se završila prošle srede, a trajala je nedelju dana. "Oni su za tih sedam dana jednokratno podigli cenu sa 184 na 248,99 (oko 55 odsto), a onda "snizili" na 235,99 (oko 6%) i dodali nešto gratis", negoduje ovaj Novosađanin.
Predsednik Nacionalne organizacije za zaštitu potrošača Goran Papović kazao je ranije za 021 da je pritužbi građana na ovu pojavu mnogo i da se mora skrenuti pažnja da "sve akcije nisu akcije". "U takvim slučajevima, jedino rešenje je obraćanje tržišnoj inspekciji. Međutim, ona ili ne radi svoj deo posla ili nemaju dovoljno inspektora koji to mogu da pokriju", naveo je on.
Papović napominje da kada bi tržišna inspekcija imala kapacitete koje bi trebalo da ima, nijednom trgovcu ne bi padalo na pamet da se na takav način oglašava.
Podsetimo da je 021 već ukazivao na takozvane akcije koje su sve češća pojava u novosadskim supermarketima. Prema nedavnom istraživanju Asocijacije potrošača Srbije APOS, Tempo spada u najjeftinije markete u Srbiji. (Suzana Stojićević - suzana@021.rs)
Komentari 25
lakiroki
Mama - Bulevar
jovan
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar