Od sutra velike izmene u redu vožnje GSP

Mreža linija GSP-a biće proširena od ponedeljka, 1. decembra uvođenjem, između ostalog, linije 13.
Mreža linija GSP-a biće proširena od ponedeljka, 1. decembra uvođenjem, između ostalog, linije 13.

Linija 7

Novo naselje - Liman 4 - Ž. stanica – Novo naselje:

Autobusi će od raskrsnice Bulevara kneza Miloša i Futoškog puta do raskrsnice Bulevara Evrope i Somborskog bulevara saobraćati Somborskim bulevarom, umesto delom Futoškog puta i delom Bulevara Evrope. Početak i kraj linije br 7. biće na okretnici Novo naselje, umesto na okretnici Liman 4.

Trasa:

Smer Novo naselje-Ž.stanica-Liman-Novo naselje: Okretnica Novo naselje-Bulevar Jovana Dučića -Bulevar Slobodana Jovanovića-Bulevar vojvode Stepe - Kornelija Stankovića - Rumenačka - Bulevar Jaše Tomića - Bulevar oslobođenja - Narodnog fronta - Ive Andrića - Bulevar Evrope - Somborski bulevar - Bulevar kneza Miloša - Okretnica Novo naselje

Smer Novo naselje - Liman - Ž.stanica - Novo naselje: Okretnica Novo naselje - Bulevar kneza Miloša - Somborski bulevar - Bulevar Evrope - Ive Andrića - Narodnog fronta - Bulevar oslobođenja - Bulevar Jaše Tomića - Rumenačka - Kornelija Stankovića - Bulevar vojvode Stepe -Bulevar Slobodana Jovanovića - Bulevar Jovana Dučića - Okretnica Novo naselje

Linija 12

Centar - Telep

Umesto do okretnice Novo naselje, autobusi će saobraćati do Telepa, odnosno do Osnovne škole "Jožef Atila".

Trasa:

Smer Centar – Telep: Terminal Šafarikova - Šafarikova - Uspenska - Bulevar Mihajla Pupina - Žarka Zrenjanina - Vojvođanskih brigada - Maksima Gorkog - Bulevar oslobođenja - Bulevar cara Lazara - Ive Andrića - Heroja Pinkija - Kotorska - Feješ Klare - Ćirila i Metodija - Šarplaninska - Stanoja Glavaša - Stajalište (odmaralište) u Ulici Stanoja Glavaša

Smer Telep – Centar: Stajalište (odmaralište) u Ulici Stanoja Glavaša - Stanoja Glavaša - Senteleki Kornela - Ćirila i Metodija - Feješ Klare - Kotorska - Heroja Pinkija - Ive Andrića -Bulevar cara Lazara - Bulevar oslobođenja - Maksima Gorkog - Stražilovska - Žarka Zrenjanina -Bulevar Mihajla Pupina - Uspenska - Šafarikova -Terminal Šafarikova

Nova linija 13 Detelinara - Univerzitet

Trasa:

Smer Detelinara-Grbavica-Univerzitet: Stajalište (odmaralište) u Ulici Oblačića Rada - Janka Čmelika - Kornelija Stankovića - Bulevar Evrope - Cara Dušana - Miše Dimitrijevića - Braće Ribnikar - Bulevar oslobođenja - Bulevar cara Lazara - Dr Sime Miloševića - Stajalište (odmaralište) u Dr Sime Miloševića

Smer Univerzitet - Grbavica - Detelinara: Stajalište (odmaralište) u Ulici Dr Sime Miloševića - Dr Sime Miloševića - Jirečekova - Fruškogorska - Bulevar cara Lazara - Bulevar oslobođenja - Braće Ribnikar - Miše Dimitrijevića - Kolo srpskih sestara - Bulevar cara Lazara - Bulevar Evrope -Kornelija Stankovića - Milenka Grčića - Oblačića Rada - Stajalište (odmaralište) u Ulici Oblačića Rada

Linija 5 Temerinski put – Avijatičarsko naselje

Od raskrsnice Bulevara oslobođenja i Ulice Novosadskog sajma umesto do Železničke stanice autobusi će saobraćati do Avijatičarskog naselja.

Trasa:

Smer Temerinski put - Avijatičarsko naselje: Temerinski put - Temerinska - Jovana Subotića -Šafarikova - Uspenska - Jevrejska - Bulevar oslobođenja - Novosadskog sajma - Rumenačka - Rumenački put - Avijatičarska - Veselina Masleše

Smer Avijatičarsko naselje - Temerinski put: Veselina Masleše - Avijatičarska - Rumenački put -Rumenačka - Novosadskog sajma - Bulevar oslobođenja - Jevrejska - Uspenska - Šafarikova - Jovana Subotića - Temerinska - Temerinski put

Linija 18 Centar – Avijatičarsko naselje se ukida, trasu pokriva produžetak linije 5.

U delu Bulevara Evrope (od Bulevara vojvode Stepe do Futoške ulice), delu Somborskog bulevara (od Ulice Feješ Klare do Bulevara Evrope), kroz Ulice Miše Dimitrijevića i Braće Ribnikar ne postoji trenutno ni jedna linija javnog masovnog prevoza putnika.

Delovi grada kao što su Detelinara, Telep, delovi oko Bulevara Evrope, Somborskog bulevara su iz naselja niske gradnje prešli u naselja sa visokom gradnjom, gde je naseljenost po jedinici površine znatno veća, čime su se stvorili uslovi za proširenje mreže linija javnog masovnog prevoza koji opslužuje ove delove grada. Istovremeno, sa igradnjom stambenih objekata izgrađene su saobraćajnice Bulevar Evrope i Somborski bulevar, koje ispunjavaju saobraćajno-tehničke uslove za odvijanje saobraćaja javnog masovnog prevoza, saopštio je GSP.

Rekonstruisane ulice Miše Dimitrijevića i Braće Ribnikar uz izgradnju autobuskih stajališta ispunjavaju saobraćajno-tehničke uslove za odvijanje saobraćaja javnog masovnog prevoza. Oko 13.000 stanovnika naselja Grbavica usluge javnog prevoza koriste na saobraćajnicama koje ga okružuju: Futoški put, Bulevar oslobođenja, Bulevar cara Lazara, Ulica cara Dušana.

Pored saobraćajno-tehničkih uslova, kao preduslov za proširenje mreže, građani pomenutih naselja zahtevima putem elektronske pošte i zvaničnim putem preko Mesne zajednice doprineli su izmenama na mreži linija.

  • 01.12.2014 10:56
    Linija 13
    Ja samo znam da je jutros bilo milina ici na posao. Umesto pola sata i kusur, stigla za deset minuta. :)
  • jova limanac

    01.12.2014 09:16
    Ali koji genije je smislio da odmorište dvanaestice stavi u Sentelekijevu? Pa tu se jedva dva automobila mimoiđu, a sad jutros bus zauzeo celu traku i stoji i čeka dok ne dođe red da krene u vožnju. Pored onolike neuređene "zelene" površine u Stanoja Glavaša (samo da je neko nasuo malo šodera i mogao je bus da stoji pored puta) i pored onoliko uređenih parking mesta u Šarplaninskoj, bus stoji u najužoj ulici koja obilazi oko škole. Ili da su barem par metara dalje raskrčili onu džunglu i divlju deponiju na neuređenoj parceli sa druge strane ulice, pa da su se tu parkirali... Ja stvarno ne znam da li je iko iz GSP izašao na teren i osmotrio situaciju prilikom planiranja linija...
  • Nikola

    30.11.2014 21:52
    Novom Sadu nedostaju periferne linije (npr. Klisa – Salajka – Detelinara ili Petrovaradin – Sremska Kamenica). Mreža linija je suviše centralizovana – sve linija osim 7, 11 i 13 prolaze kroz centar pa autobusi često ne mogu da stanu na stanicu jer ih ima previše (naročito kod Bazara, Isidorine gimnazije, Futoške pijace). Zato je uvođenje linije 13 pozitivan pomak. A da li je dobro što prolazi kroz Miše Dimitrijevića, videćemo u narednom periodu. Jedino što linija kruži po Grbavici pa je nekome ko ide sa Detelinare brže da preseda na devetku. Bolje bi bilo da su Grbavicu rešili posebnom linijom, a da 13 ide Bulevarom cara Lazara (9 i 12 su uvek pune tako da bi im dobro došla podrška).

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna

Ostalo iz kategorije Novi Sad - Vesti