Upravo završena sezona Srpskog narodnog pozorišta, u poređenju sa prethodnom, donela je 11,7% veći prihod od ulaznica, veći broj predstava i ukupan profit.
Jedini pokazatelj koji je manji u odnosu na 2009. godinu je broj prodatih karata i to zbog pandemije novog gripa. Kako kaže direktor marketinga SNP-a, Nenad Jovanović, sezona se ocenjuje kao veoma uspešna.
SNP je prethodne sezone posetilo 84.500 ljudi, a prosečan broj posetilaca na predstavama je bio oko 280.
Naredna jubilarna 150. sezona u SNP-u bi trebalo da bude još uspešnija od prethodne, kaže Jovanović. Dugoročni cilj SNP-a je 100.000 posetilaca za deset meseci, koliko traje sezona, uz povećanje profita od 20%.
OBRATI PAŽNJU! Osvežili smo platformu sa muzičkim kanalima, a preko koje možete slušati i Radio 021. Preporučujemo vam novu kategoriju -
LOUNGE, za baš dobar užitak i relax tokom dana. Vaš 021!
Komentari 1
matematicar
Najbolje je samoreklamerstvo..tu su svi uspessni.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar