Pruga zapuštena već sedam godina, semafor uredno radi
Iako ovom prugom vozovi ne prolaze godinama, svetlosni signal besprekorno radi.
U Železnicama Srbije ni posle dve nedelje nismo uspeli da dobijemo odgovor na pitanje zašto signalizacija radi, niti kakvi su planovi sa ovom prugom u budućnosti.
Pokrajinska vlada je poslednji put pre godinu dana održala sastanak na kome su definisani konačni planovi kako bi se realizovao projekat rekonstrukcije pruge Petrovaradin - Beočin. Nakon toga nije bilo nikakvih zvaničnih aktivnosti.
Podsetimo, tada je bilo dogovoreno da Pokrajinski sekretarijat za privredu u saradnji sa Železnicama Srbije, opštinom Beočin, Gradom Novim Sadom, zainteresovanim institucijama i privrednim subjektima, sačini model javno-privatnog partnerstva. Sem za lokalno stanovništvo, pruga je važna za brojne kompanije koje su ukidanjem železnice transport robe i sirovina organizovale drumskim saobraćajem, što ima veoma negativne posledice po kvalitet putne mreže, bezbednost saobraćaja i zaštitu životne sredine.
U pitanju su BFC "Lafarge", "Karin Komerc", "Alas Rakovac", "Transnafta" i drugi. Pruga se nalazi u blizini pomenutih kompanija i trebalo bi da ispuni njihove zahteve za kvalitetnim železničkim prevozom i jeftinijim transportom prilikom snabdevanja tržišta.
Rekonstrukciji pruge Petrovaradin - Beočin, čija je dužina 17,2 kilometra, trebalo bi da košta oko 6,5 miliona evra.
Komentari 18
Očigledno je nisi nikada video. Što nije ni čudo, jer nisi mogao da je vidiš, jer veći deo NE postoji.
drndaa
Disobey
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar