Pruga zapuštena već sedam godina, semafor uredno radi

Na zapuštenoj pruzi Petrovaradin - Beočin, koja i zvanično nije u funkciji od 2007. godine, saobraćajna signalizacija i dalje radi.
Na zapuštenoj pruzi Petrovaradin - Beočin, koja i zvanično nije u funkciji od 2007. godine, saobraćajna signalizacija i dalje radi.

Iako ovom prugom vozovi ne prolaze godinama, svetlosni signal besprekorno radi.

U Železnicama Srbije ni posle dve nedelje nismo uspeli da dobijemo odgovor na pitanje zašto signalizacija radi, niti kakvi su planovi sa ovom prugom u budućnosti.

Pokrajinska vlada je poslednji put pre godinu dana održala sastanak na kome su definisani konačni planovi kako bi se realizovao projekat rekonstrukcije pruge Petrovaradin - Beočin. Nakon toga nije bilo nikakvih zvaničnih aktivnosti.

Podsetimo, tada je bilo dogovoreno da Pokrajinski sekretarijat za privredu u saradnji sa Železnicama Srbije, opštinom Beočin, Gradom Novim Sadom, zainteresovanim institucijama i privrednim subjektima, sačini model javno-privatnog partnerstva. Sem za lokalno stanovništvo, pruga je važna za brojne kompanije koje su ukidanjem železnice transport robe i sirovina organizovale drumskim saobraćajem, što ima veoma negativne posledice po kvalitet putne mreže, bezbednost saobraćaja i zaštitu životne sredine.

U pitanju su BFC "Lafarge", "Karin Komerc", "Alas Rakovac", "Transnafta" i drugi. Pruga se nalazi u blizini pomenutih kompanija i trebalo bi da ispuni njihove zahteve za kvalitetnim železničkim prevozom i jeftinijim transportom prilikom snabdevanja tržišta.

Rekonstrukciji pruge Petrovaradin - Beočin, čija je dužina 17,2 kilometra, trebalo bi da košta oko 6,5 miliona evra.

  • 19.01.2015 12:14
    ", pa pruga već postoji, ne treba se graditi iznova."

    Očigledno je nisi nikada video. Što nije ni čudo, jer nisi mogao da je vidiš, jer veći deo NE postoji.
  • drndaa

    19.01.2015 12:13
    novi put
    kome treba ova pruga,u delu gde postoji jedna privatizovana fabrika(cementara)i nista vise?najbolje je da se uklone sine i na pomenutu prugu uraditi asfaltni deo i eto puta za kamione direktno do fabrike!!!to sto radi je signal a ne semafor,i ne prave se rampe nego putni prelazi,rampa je nesto sasvim drugo!
  • Disobey

    19.01.2015 12:11
    A juzna pruga?
    Hoce li iko ikad pogledati ovamo dole, gde je tuznije, gde su i glavne pruge poput ove Nis-Beograd, ili Nis-Sofija, u ocajnom stanju? Nis-Sofija cak i bez elektrifikacije, sto je bruka i sramota. Juzniji deo pruge Nis-Beograd (do Jagodine) na nekim deonicama ima cak predratne pragove (iz 30-tih, 40-tih, u najboljem slucaju 50-tih), sto uslovljava kretanje voza brzinama ne vecim od 50km/h. Ako se ne varam, i ovo su neke pruge koje su pored putnickih i industrijske? Sramota, drzavo, pokrij se usima. Ljudima sa severa porucujem, pogledajte nas standard dole, ako hocete da se utesite, bar ste od nekoga bolji...

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna

Ostalo iz kategorije Novi Sad - Vesti