Izložbu će otvoriti istoričarka umetnosti Olivera Erić.
Događaj će početi u 18 časova.
Umetnica o izložbi:
"Serija digitalnih kolaža 'Borba POLOva' je početno nastala iz promišljanja i potrebe da se preispita prepoznat unutrašnji konflikt koji, kako se radovi razvijaju, nastavlja da preispituje i ulogu samog potrošača ali i odnos prema materijalnom, poželjnom i lepom u današnjem društvu.
Pomenuta "Borba" proizilazi iz unutrašnjeg konflikta, tj. moje želje/potrebe za 'lepim, aktuelnim i brendiranim' i sa druge strane shvatanja površnosti ovakve potrebe. Rezultat ove borbe jeste osećanje griže savesti. Da li je u ovom slučaju treba imati i može li se izbeći? Ako modu posmatramo kao umetnost (što kreacije velikih modnih imena svakako jesu) - da li je tada više opravdano zadovoljiti površnu potrebu? Da li se tada kupovina odevnog predmeta bliži kupovini slike ili skulpture i zašto takvo razmišljanje čini da se osećam lagodnije? Obzirom da ne mogu sebi priuštiti kreacije jednog Oskara de la Rente ili Kristijana Diora, izabrala sam upravo suprotno- jedan od najklasičnijih svakodnevnih odevnih predmeta koji danas zovemo POLO majica i fokusirala se na brendove koji su usko vezani za ovaj komad odeće - Lakost i Ralf Loren u želji da preipitam da li će pomenuta površnost dobiti neku dubinu ukoliko ovu odeću iskoristim za stvaranje neke svoje, druge umetnosti.
Istražujući istoriju nastanka polo majice kakvu danas znamo, bila sam iznenađena količinom brendova koji su preuzeli prvobitan dizajn Rene Lakosta i na isti štancovali svoje logoe- male vezene tigrove, pingvine, musove, lisice... Ipak, Lakost i Ralf Loren ostaju neupitni sinonimi za naziv i dizajn ove majice i samim tim u mojim kolažima predstavljaju najravnopravnije i u borbi za tržište.
Logoi ovih brendova (Ralf Lorenov polo igrač i polo medved - 'Polo Bear collection', Lakost krokodil i ptice koje su se našle na njihovoj posebnoj kolekciji u sklopu kampanje posvećene ugroženim životinjama) su smešteni u predele koje sam osmišljavala od aktuelnih kolekcija pomenutih brendova, koristeći fotografije odeće sa zvaničnih sajtova." - autorka
Komentari 0
Nema komentara na izabrani dokument. Budite prvi koji će postaviti komentar.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar