Ovaj događaj se organizuje u okviru kampanje "Budi ambasador Novog Sada - upoznaj i promoviši svoj grad", a namenjen je svima koji bi voleli da saznaju više o nekadašnjem šinskom sistemu u Novom Sadu, kao i ljubiteljima pešačenja i biciklizma.
Na promociji će govoriti:
- Branislav Knežević, direktor Turističke organizacije Novog Sada
- Aleksandar Stanojlović, autor brošure i izložbe
- Miloš Dunjić, Turistička organizacija Novog Sada
"Danas, kada je Novi Sad na mapi brzih vozova i kada se brzim prugama povezuje sa Beogradom, Budimpeštom, Bečom i drugim evropskim metropolama, Novosađanima i gostima grada nudimo alternativnu tematsku izložbu, kojim negujemo sećanje na nekadašnje šinske sisteme, u vreme od kraja 19. do šezdesetih godina 20. veka, kada su železnice bile glavni nosioci međugradskog, a tramvaji gradskog saobraćaja.
Izložba prikazuje ulice i trgove po kojima su tramvaji i vozovi u prošlosti saobraćali, danas turističke maršrute sa glavnim turističkim znamenitostima. Danas se tih starih vozova i tramvaja sećamo sa setom i nostalgijom i ponovo sve više koristimo železnicu, najlepši vid putovanja. Kroz izložbu o starim tramvajima i železnicama vodi vas Aleksandar Stanojlović, arhitekta i istraživač istorijskih saobraćajnih sistema", poručuju iz TONS-a.
Događaj će početi u 18 časova, a postavka se može pogledati do 19. juna.
Zanimljive priče o nekadašnjem šinskom saobraćaju u Novom Sadu zainteresovani će moći da čuju i kroz dve promotivne ture u organizaciji TONS-a: Tragom stare železnice i Tragom novosadskog tramvaja.
Komentari 0
Nema komentara na izabrani dokument. Budite prvi koji će postaviti komentar.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar