Akcije

Pored osnovne delatnosti, proizvodnje i emitovanja radio programa, Radio 021 se bavi i promotivnim aktivnostima usmerenim ka ciljnoj grupi i različitim akcijama čiji je cilj senzibilisanje javnosti za važna drustveno-politička pitanja.  

Radio 021 je medijski pokrovitelj svih kulturnih i društveno korisnih programa koji se održavaju u Novom Sadu i šire (Novosadske muzičke svečanosti, Zmajeve dečije igre, Festival uličnih svirača, Festival proze, Novosadsko proleće, Pijaca lepih stvari, Cvetna pijaca, EXIT, Sinema city, Baby exit, Etno festival hrane i pića, Muzički etno festival, Sterijino pozorje, Galerija Matice Srpske, Noć muzeja,...).

Radio 021 je tokom godina ostvario izuzetnu saradnju sa različitim organizacijama koje se bave unapređenjem kulture, humanitarnim radom i društveno korisnim aktivnostima:
Udruženje Roditelj, Studentski kulturni centar, Udruženje studenata sa hendikepom "Živeti uspravno", Sigurna dečija kuća, Sigurna ženska kuća, OŠ Dr Milan Petrović za decu ometenu u razvoju, Pokret gorana, EXIT, AISEC, Matica Srpska, Muzej grada Novog Sada, SNP, Kulturni centar Novog Sada, Kulturni centar za animaciju, Novosadski Univerzitet, Omladinski klub, NSHC, VIP fond, SKC, ....

Humanitarne akcije

U poslednje vreme realizovan je veliki broj akcija, među kojima se izdvajaju: Humanitarna akcija u kojoj je prikupljeno oko 1.800 dečijih knjiga, slikovnica, bojanki i ostalog edukativnog materijala za opremanje prostorija Dečije bolnice u Novom Sadu, kao i akcija skupljanja 3.000 knjiga za opremanje biblioteke Instituta za KVB u Sr. Kamenici. Humanitarna akcija za prikupljanje sredstava za šestomesečni rad Doktora klovnova u Dečijoj bolnici. Humanitarna akcija prikupljanja pomoći trogodišnjem dečaku Petru Jevtiću, koji je usled pada ostao paralizovan.
Humanitarna akcija za Sigurnu dečiju kuću, ostvarena učešćem na Etno festivalu hrane i pića na Štrandu. Voditelji i novinari Radija 021 kuvali su i prodavali riblju čorbu, a sav ostvareni prihod upotrebljen je za nabavku neophodnih stvari za decu u Sigurnoj dečijoj kući.

Podrška i učešće u akciji Udruženja Roditelj iz Novog Sada u prikupljanju pomoći Sigurnoj dečijoj kući.
Podrška i učešće u akciji Udruženja Komšija iz Novog Sada za renoviranje Sigurne dečije kuće.

Podrška glumcima Pozorišta mladih u štrajku i organizovanje besplatnih pozorišnih predstava za sve mališane Novog Sada u prostoru Radio kafea tokom perioda u kojem dečije pozorište nije radilo.

Akcija animiranja i apelovanja na vozače u Novom Sadu, da se ne parkiraju na parkirališta za invalide. Akcija realizovana u saradnji sa Parking servisom i dnevnim listom Dnevnik.

Komentari 0

    Nema komentara na izabrani dokument. Budite prvi koji će postaviti komentar.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna

Ostalo iz kategorije Radio 021 92,2 MHz - Radio 021 92,2 MHz

Reference

Radio 021 se svaki dan sluša u preko 50 poslovnih objekata u Novom Sadu koji su pre svega svojim proizvodima usmereni prema ženskoj populaciji: TC Bazar ( Zara, Mexx, Dve šmizle, Turbo Limač, ...), frizerski saloni, saloni lepote, zlatare, prodavnice dečije i ženske garderobe,...

Istraživanja

Radio 021 je, po poslednjim istraživanjima koje je sprovela agencija "Strategic Marketing" u maju 2010. godine, potvrdio da je najslušanija lokalna radio stanica, kao i da je ubedljivo najpopularniji u svojoj ciljnoj grupi koja važi za najpoželjniju kod najvećeg broja oglašivača. Takođe, Radio 021 je dugi niz godina najomiljenija stanica Novosađana po istraživanjima koje sprovodi agencija "SCAN", a poslednja su rađena u decembru 2009. godine. Radio 021 je jedina novosadska stanica koja je u odnosu na prošla istraživanja povećala broj slušalaca i ukupan "share". Ukupan broj slušalaca povećan je za 20%, odnosno na 48.500 nedeljno, dok je "share" porastao na 9 procenata.Posebno značajan rezultat je u populaciji žena koje Radio 021 slušaju čak 101 minut u proseku svakog dana, a ostvareni market "share" je 12%.Istraživanje Strategic marketinga sprovedeno je od 17. do 23. maja 2010. godine, metodom dnevnika 7 dana, gde ispitanici vode evidenciju o slušanosti radija u 15-minutnim intervalima. Korekcija uzorka rađena je po polu, starosti, regiji, tipu naselja i školskoj spremi. Po istraživanjima agencije SCAN Radio 021 je najomiljenija stanica Novosađana sa ukupnim procentom od 10,1% ukupnog uzorka, što je povećanje za 6% u odnosu na prošla istraživanja. Poslednja istraživanja rađena su od 5. do 15. decembra 2009. godine i obuhvatila su područje Novog Sada i prigradskih naselja, na uzorku od 1.560 ispitanika. Istraživanja su bila kombinovana, intervju i terenski polustandardni upitnik. Korekcija uzorka rađena je po polu, starosti, obrazovanju, zanimanju, naciji i tipu naselja.