Dvadeseto izdanje Exita počelo je 8. jula, a trajaće sve do 11. jula.
Muzika uživo se vratila u naše živote, a EXIT i Heineken® ponovo su Novi Sad obojili muzičkim bojama, okupivši neke od najvećih svetskih muzičkih zvezda čiji hitovi najbolje zvuče uz hladan Heineken®.
Čuveni pivski brend deo je brojnih festivala širom sveta, a od 2016. godine partner je i najvećeg srpskog festivala.
Budući da je prethodnog leta proslava jubileja bila onemogućena, dvostruki evropski festivalski šampion u tandemu sa Heineken® pivom, već prve večeri oduševio je sve prisutne spektaklom dostojnim dve decenije postojanja.
Publika je pokazala koliko je željna energije i uspomena koje nastaju samo na ovakvim mestima. Bilo da volite rock, pop, reggae, hip hop ili pak elektroniku, među mnogobrojnim binama i zonama raspoređenih širom tvrđave i ove godine može se naći muzika za svačiji ukus.
Naizgled nespojive ljubitelje različitih muzičkih žanrova povezuje jedno mesto - popularna Heineken® zona u kojoj, uz brojne rekvizite i futurističku scenografiju, sa svojom ekipom možete snimiti vaš jedinstveni muzički spot.
Heineken® Music Video Booth omogućiće vam da se makar na kratko osetite kao muzička zvezda i sa prijateljima na društvenim mrežama podelite svoj video. Kao brend koji podržava i slavi različitosti, Heineken® vam pruža i mogućnost da svoj unikatni festivalski stajling upotpunite digitalnim tetovažama inspirisanim prepoznatljivim bojama i porukama brenda.
Saradnja sa EXIT-om deo je ovogodišnje "Live Your Music" kampanje, u kojoj je Heineken® spremio posebno pakovanje ograničene serije. Ispod zatvarača novog limitiranog pakovanja Heineken® Music dostupnog u limenci od 0,5l i povratnoj boci od 0,4l nalazi se kod koji vas može odvesti do mnogobrojnih poklona.
Heineken® je postao prepoznatljiv i po podršci koju godinama svesrdno pruža lokalnoj festivalskoj industriji i kulturnoj sceni. Kao i prethodnih godina, EXIT i Heineken® potrudili su se da publici i potrošačima ukažu na važnost recikliranja i očuvanja životne sredine. Posetioci festivala imaju priliku da, na posebno obeleženim mestima, odlažu ambalažni otpad, osvoje poklone i doprinesu očuvanju životne sredine. Pored toga, na festivalu se tradicionalno nalazi i zona posvećena promociji odgovorne konzumacije u okviru koje posetioci mogu da učestvuju u aktivacijama posvećenim ovoj temi od posebnog značaja za Heineken i dobro se zabave.