Tokom četiri dana tvrđava pretvara Novi Sad u centar muzike, gde su slaveći različitost, pozitivnu energiju i ljubav, EXIT i Heineken okupili neke od najvećih svetskih zvezda, stvarajući uspomene za ceo život.
Čuveni svetski proizvođač piva godinama pruža podršku festivalskoj industriji i kulturnoj sceni širom sveta, a od 2016. je i zvanično pivo novosadskog festivala. Uz hitove koje su izvodili Jax Jones, Iggy Azalea, Afrojack, Anfisa Letyago, EXIT je uz Heineken već prve večeri pokazao da su zajedništvo, sloboda i slavljenje života vrednosti koje ovaj događaj definišu.
Osim hitova i dobrog zvuka, sve one koji dolaze na kultni događaj iz različitih krajeva sveta i ove godine očekuju zanimljivosti u Heineken zoni. Spremne su razne inovacije, kao što je Heineken Mash Music Box, prostor koji pruža jedinstveni doživljaj. Posetioci će imati priliku da se na trenutak osete kao pravi DJ-evi i zabave sa svojim prijateljima u dinamičnoj interakciji stvaranja muzike.
Saradnja sa muzičkim festivalom deo je "Zvuk sa kojim počinje sve" kampanje u okviru koje sve ljubitelje piva uskoro očekuju i sjajne nagrade. Za ovaj nagradni konkurs kreirana su limitirana Heineken Music pakovanja ispod čijeg zatvarača se nalazi kod koji vas može dovesti do mnogo sjajnih nagrada.
Foto: Marko Obradović
Međutim, to nije sve. Heineken, kao društveno odgovorna kompanija, i ove godine na EXIT festivalu organizuje tradicionalnu zonu odgovorne konzumacije u okviru koje posetioci mogu da učestvuju u aktivacijama posvećenim ovoj važnoj temi.
Pridajući značaj očuvanju životne sredine, posetiocima na tvrđavi ukazuje se i na važnost recikliranja, pa je pivski brend obezbedio posebno obeležena mesta za odlaganje ambalažnog otpada.
Pozivamo vas da zajedno uz dobru muziku, pivo, prijatelje i ugođaj koji se iz godine u godinu unapređuje, dođete na Petrovaradin i osetite slobodu i ljubav.