Južnokorejska kompanija Samsung snimila je nesvakidašnju reklamu za svoju novu veš mašinu – film koji u jednom kadru prikazuje ceo ciklus pranja veša, u trajanju od 66 minuta, i to uz muziku oskarovca Majkla Najmana. To svakako jeste jedna od najdosadnijih stvari na koju možete potrošiti više od sat vremene svog života, ali kakve to veze ima sa "pravim" dosadnim filmovima?
Kako bi "proslavio" premijeru svoje reklame, Samsung je među uglednim filmskim kritičarima u Velikoj Britaniji sproveo anketu u kojoj su morali da navedu najdosadnije filmove svih vremena, prenosi magazin NME.
Na vrh liste probio se erotki triler "50 nijansi – Siva" koji je na listu najdosadnijih ostvarenja stavilo čak 34 odsto kritičara. U prvih pet su i "Projekat veštica iz Blera", "Ratovi zvezda: Fantomska pretnja", "Planina Broukbek" i "Transformersi" iz 2007. godine.
Listu 20 filmova koju je najbolje gledati uz jastuk i ćebence pri ruci, čine:
1. 50 nijansi - Siva (2015) – 34 odsto
2. Projekat veštica iz Blera (1999) – 29 odsto
3. Ratovi zvezda Epizoda 1: Fntomska pretnja (1999) – 26 odsto
4. Planina Broukbek (2005) – 26 odsto
5. Transformersi (2007) – 24 odsto
6. Poštar (1997) – 24 odsto
7. Glumac (2011) – 21 odsto
8. Australija (2008) – 20 odsto
9. Nebo boje vanile (2001) – 20 odsto
10. Sedam godina na Tibetu (1997) – 19 odsto
11. Betmen i Robin (1997) – 19 odsto
12. 2001 Odiseja u svemiru (1968) – 18 odsto
13. Matriks revolucija (2003) – 17 odsto
14. Showgirls (1995) – 17 odsto
15. Daleka zemlja (1992) – 17 odsto
16. Drvo života (2011) – 16 odsto
17. Noje (2014) – 16 odsto
18. Upoznajte Džoa Bleka (1998) – 16 odsto
19. Linkoln (2012) – 16 odsto
20. Kleopatra (1963) – 16 odsto
Komentari 7
mrk
nekad se i ja zajeb.
Realista
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar