Kako prenosi BBC, ovaj potez je usledio nakon prvog gubitka pretplatnika nakon više od decenije.
"Dok nastavljamo da intenzivno ulažemo u posao, morali smo da povučemo ovaj potez kako bi naši troškovi bili u skladu sa usporenim rastom", naveli su iz kompanije u saopštenju.
Netflix ima 220 miliona pretplatnika širom sveta i ostaje lider na polju striming servisa, ali se suočava sa žestokom konkurencijom, poput Disney Plus i Amazon Prime Video.
Poskupljenja usluga u SAD, Velikoj Britaniji i drugim zemljama uticao je na pad broja pretplatnika, a iz Netflixa očekuju da izgube još dva miliona.
Ted Sarandos, jedan od izvršnih direktora kompanije, rekao je da se razmatra uvođenje jeftinjih oblika pretplate, koje bi uključivale reklame.
"Ne ubacujemo reklame na Netflix. Samo dodajemo tu opciju za ljude koji kažu hej, želim nižu cenu pretplate i gledaću reklame", poručio je Sarandos.
Komentari 1
pera
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar