Džinovska slova na brdu čiste se i farbaju, a proces bi trebalo da potraje narednih osam nedelja.
Za taj poduhvat biće utrošeno blizu hiljadu litara boje, a oni koji vole da gledaju kako se farba suši, moći će to da prate preko kamera koje snimaju znak bez prestanka, svakog dana u godini.
Poslednji put "Holivud" je prefarban pre deset godina, pred njegov 90. rođendan. "Šervin-Vilijams", kompanija za proizvodnju boje iz Ohaja, zadužena je za zadatak.
Prvi put je podignut 1923. godine kao "Hollywoodland", što nije bila referenca za filmsku industriju, nego reklama za firmu koja se bavila nekretninama.
Čovek koji ga je podigao zvao se Hari Čendler i bio je takođe vlasnik "Los Anđeles Tajmsa", a u planu je bilo da ova reklama za njegove poslovne poduhvate bude izložena svega 18 meseci. Ipak, izdržala je gotovo pun vek, iako je 1978. morala da bude uklonjena i potpuno obnovljena, jer su se slova potpuno raspala. Te godine Hju Hefner organizovao je humanitarnu zabavu u Plejboj vili gde je stavio na aukciju stara slova po ceni od preko 27.000 dolara za svako, a novac je potrošen na obnovu.
Svako od donatora "kupio je" po jedno slovo:
H: Terens Doneli (izdavač)
O: Alis Kuper (muzičar)
L: Les Keli (biznismen)
L: Džin Otri (pevač i glumac)
Y: Hju Hefner (osnivač magazina "Plejboj")
W: Endi Vilijams (pevač)
O: Đovani Maza (italijanski filmski producent)
O: "Warner Bros. Records"
D: Denis Litke (biznismen)
"Znak je ponos Los Anđelesa i uzbuđeni smo što će njegovi fanovi širom sveta videti ovaj preobražaj u čast njegove posebne stote godišnice", rekao je Džef Zarinem, čelnik trusta "Hollywood Sign" koji je zadužen za brigu o njemu, prenosi Guardian.
Komentari 0
Nema komentara na izabrani dokument. Budite prvi koji će postaviti komentar.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar