Kineskoj TV zabranjen prenos Evrovizije zbog cenzurisanja LGBT simbola

Evropska radiodifuzna unija (EBU) oduzela je licencu za prenošenje "Pesme Evrovizije" jednoj od najpopularnijih televizija u Kini pošto su cenzurisali LGBT simbole tokom prenosa tog takmičenja.
Televizija Mango našla se na meti kritika na društvenim mrežama zato što je zamagljivala zastave duginih boja i cenzurisala tetovaže tokom prikazivanja prve polufinalne večeri Evrovizije. Sporna je bila i odluka da ne prikazuju nastupe takmičara iz Irske i Albanije.
 
Kako se navodi u saopštenju EBU, cenzura nije u skladu s vrednostima različitosti.
 
"S žaljenjem smo odmah okončali partnerstvo sa emiterom i njemu neće biti dozvoljeno da prenosi drugo polufinalno veče niti veliko finale", dodaje EBU.
 
Veliki broj korisnika na kineskoj socijalnoj mreži Veibo (Weibo) objavio je fotografije cenzurisanih nastupa. "Glas homoseksualnosti" objavio je na društvenim mrežama da je odluka emitera da ukloni LGBT simbole "veliki korak unazad".
  • Tihi

    12.05.2018 18:38
    Juju
    Zar jos ima neko da gleda taj cirkus?
  • Made in China

    11.05.2018 13:34
    Potpuno ispravno su ljudi postupili. Evrovizija je odavno postala stecište promovisanja homoseksualizma i raznih drugih razvrata.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna

Ostalo iz kategorije Zabava - Muzika

Fanovi grupe Oejzis prevareni i na Fejsbuku

Britanski fanovi grupe "Oejzis", koji su već ogorčeni previsokim cenama karata za turneju poznate rok grupe, takođe su žrtve brojnih lažnih prevara na društvenim mrežama, posebno na Fejsbuku.