U prvoj polovini 2020. godine, fanovi su potrošili 232,1 miliona dolara na ploče, a na diskove 129,9 miliona.
Međutim, ukupna prodaja fizičkih nosača zvuka je pala za 23 odsto u odnosu na prošlu godinu, što RIAA pripisuje zatvaranju muzičkih prodavnica u vreme pandemije.
Ploče su u ukupnoj prodaji fizičkih nosača zvuka učestvovale sa 62 odsto, što je odličan podatak za ljubitelje vinila, čiji su povratak podstakli kolekcionari i hipsteri, nostalgični za stranom A i stranom B.
Ipak, to je kap u moru zarade koja se ostvaruje strimingom, koji u ukupnoj prodaji muzike učestvuje sa čak 85 odsto. Prihodi striming platformi, poput Spotify, Apple Music i Amazona, iznosili su 4,8 milijardi dolara.
Zatvoreni u kućama tokom pandemije, ljubitelji muzike se sve češće pretplaćuju na takve platforme i broj njihovih korisnika dosegao je 72 miliona, odnosno 24 odsto više nego u prvom delu 2019.
Komentari 1
Vinil
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar