Taj gigantski proizvođač bezalkoholnih napitaka, koji posluje u više od 200 zemalja, ima ambiciozan cilj da do 2030. godine uvede reciklažu svih limenki i svih boca svih svojih napitaka.
"Koka-kola" radi na tome da bude jedna od vodećih kompanija po smanjenju plastike i plastičnog otpada koji dobrim delom završava u okeanima, uništavajući tamošnji živi svet. Da bi to postigla, ta grupa iz Atlante namerava da uloži milione dolara kako u obuku potrošača svojih proizvoda o štetnosti zagađenja plastikom, tako i obuku o prednosti recikliranja.
Ta kompanija ima cilj da do 2030. godine sva njena ambalaža u svetu bude 100% "reciklabilna". Zato će barem polovina svih boca proizvoda "Koka-kole" i njenih filijala - punionica, sadržati materijal koji će se reciklirati. "Bočice i limenke ne bi trebalo da štete našoj planeti, svet bez otpada je moguć", izjavio je Džejms Kvinsi, izvršni direktor kompanije.
"Svet ima problem sa ambalažom i, kao i sve kompanije, i mi smo dužni da to rešimo", dodao je taj menadžer.
Kampanja za to, nazvana "Svet bez otpada" ("World Without Waste"), ima za cilj i poboljšanje ugleda "Koka-kole" u vreme kada javnost, akcionari i investitori traže od multinacionalnih kompanija "više građanske svesti".
"Koka-kola" je danas objavila da reciklira 100% vode koju koristi u procesu proizvodnje. Da bi ispunila svoje nove ambicije, ta firma je sarađivala s raznim nevladinim organizacijama.
Pored reciklaže, "Koka-kola" je odnedavno posvećena smanjenju količine šećera u svojim napicima, a smanjila je i veličinu pakovanja u Sjedinjenim Državama da bi pomogla suzbijanju dijabetesa i gojaznosti.
Komentari 0
Nema komentara na izabrani dokument. Budite prvi koji će postaviti komentar.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar